نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 14:32

وزش باد کار مهار حریق در منطقه صخره‌ای دوهزار تنکابن را سخت کرد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه غرب اشاره به اینکه صخره‌ای بودن منطقه دوهزار کار مهار حریق را سخت کرده است، گفت: بیش از ۲۰۰ نفر نیرو برای مهار حریق در منطقه حضور دارند اما شدت وزش باد کار مهار حریق را با مشکل مواجه کرده است.

مهرداد خزائی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه غرب درباره آخرین وضعیت حریق در منطقه کجور نوشهر و منطقه دو هزار تنکابن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: آتش‌سوزی منطقه کجور نوشهر از صلح امروز شروع شد و با همکاری اکیپ‌های منابع طبیعی تقریبا حریق تحت کنترل بوده و ماموران منابع طبیعی در کنار نیروهای بسیج و مردمی درحال آتش‌بُر و اطفای حریق هستند.

وی با اشاره به اینکه حریق در منطقه دوهزار تنکابن مربوط به روز پنج‌شنبه بوده که مهار شده بود، افزود: شدت وزش باد موجب شعله‌ور شدن حریق در منطقه شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه غرب با اشاره به اینکه صخره‌ای بودن منطقه دوهزار کار حریق را سخت کرده است، تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ نفر نیرو برای مهار حریق در منطقه حضور دارند اما شدت وزش باد کار مهار حریق را با مشکل مواجه کرده است.

خزائی با بیان اینکه یک بالگرد در منطقه برای مهار حریق حضور دارد، تصریح کرد: شدت وزش باد به حدی است که حتی بالگرد هم نمی‌تواند به حریق نزدیک شود‌.

وی گفت: درخواست بالگرد دیگر هم دادیم که درحال اعزام به منطقه است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586269

مهمترین اخبار ایران و جهان: