نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 09:06

۵۴۶ زائر از کاشان به عمره مفرده اعزام می شوند

رئیس حج و زیارت کاشان از اعزام ۵۴۶ زائراز منطقه کاشان به عمره مفرده خبر داد.

حمیدرضا بهروزی‌فر، رئیس حج و زیارت کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، ضمن اشاره به اعزام ۵۴۶ زائر از منطقه کاشان به عمره مفرده، اظهار کرد:  اولویت ثبت نام با دارندگان کارت‌های ثبت نامی دارای اولویت یک تا ۴۰۰ برای کاروان های مورخ پنج و ششم دی ماه خواهد بود و اولویت  کسانی خواهد بود که هم‌اکنون تا پایان هفته  نسبت به تهیه گذرنامه و‌ ثبت نام  اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه، بعد از وقفه‌ ۹ ساله، مقرر است اعزام مجدد متقاضیان تشرف به این سفر معنوی از ۲۸ آذرماه آغاز شود، گفت: هزینه سفر عمره با توجه به گروه قیمتی اعزام‌ها و کیفیت هتل محل اسکان زائران از ۴۰ تا ۴۴ میلیون تومان خواهد بود و اولویت‌های یک تا ۱۵۰ در مرحله نخست می‌توانند برای تشرف به سفر عمره مفرده اقدام کنند.

رئیس حج و زیارت کاشان با اشاره به اینکه مدت زمان سفر ۱۰ روز شامل پنج روز در مکه و پنج روز در مدینه است، تصریح کرد:کاروان اصولی معراج رفتگان با ظرفیت ۹۴، محتشم سفر و بادرود ریحانه النبی و دوست عاشقان حرم هر کدام با ظرفیت ۹۰ نفر و صراط الحمید آرمان سفر و روضه رضوان هما پرواز هر کدام با ظرفیت ۹۱ نفر کاروان‌های منطقه کاشان هستند.

رئیس اداره حج و زیارت کاشان  با بیان اینکه ۵۴۶ نفر از منطقه کاشان به عمره مفرده اعزام می‌شوند، افزود: در عمره امسال ۱۰ گروه قیمتی درنظر گرفته شده که با توجه به کیفیت هتل محل اسکان متغیر است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605969

مهمترین اخبار ایران و جهان: