نیوز سیتی!
24 آذر 1402 - 02:27

تندروان: تماشاگران مانند آب برای کویر، حضورشان در والیبال لازم است

سرمربی تیم والیبال شهداب گفت: تماشاگران مانند آب برای کویر، حضورشان در والیبال لازم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته یازدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران سال 1402 چهارشنبه، 22 آذرماه با هفت دیدار در شهرهای اردکان (دو مسابقه)، اصفهان، یزد، تهران (دو دیدار) و ارومیه پیگیری شد. در یکی از دیدارهای این هفته شهداب یزد میزبان هورسان رامسر بود و 3 بر 2 به پیروزی رسید.

محمدرضا تندروان، سرمربی تیم والیبال شهداب یزد درمورد این بازی اظهار داشت: توقع بازی دشواری با تیمی که در جدول جایگاه خوبی دارد، داشتیم. کم توقع بودن از تیم هورسان باعث شده که این تیم راحت‌تر بازی کند و این موضوع تا لحظه آخر ما را اذیت کرد. در روزی که مهدی مهدوی و مسعود غلامی مصدوم بودند بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی‌ نشان دادند و این نوید را به ما می‌دهد که در روزهای آینده بیشتر از این بازیکنان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: به تماشاگرانمان تبریک می‌گویم و برای توصیف آن‌ها کلیشه‌ای صحبت نمی‌کنم. این تماشاگران عین آب برای کویر، حضورشان در والیبال لازم است. با هیجانی که در سالن ایجاد می‌کنند قطب جدیدی در کشور ایجاد می‌شود که باید بابت آن از آن‌ها تشکر کرد. ما به عشق این تماشاگران بازی می‌کنیم.

عابدینی: هورسان اتفاقی چهارم نشده است

همچنین رضا عابدینی، مدافع میانی تیم والیبال شهداب یزد هم گفت: بازی قشنگ، تماشاگرپسند و سختی برای تیم ما بود. یک هفته آنالیز کردیم. تیم هورسان به صورت اتفاقی تیم چهارم جدول نیست. تیم جوان و جنگنده‌ای هستند و همه دیدند که تا آخرین لحظه جنگیدند ولی تیم ما دارای بازیکنان با تجربه‌ای بود و هواداران خوب حمایت کردند. از کادر فنی ممنونم‌ که آنالیز بسیار دقیقی به ما ارائه دادند. خوشبختانه توانستیم طبق آنالیز آن‌چه لازم بود را انجام دهیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605269

مهمترین اخبار ایران و جهان: