نیوز سیتی!
15 آذر 1402 - 12:59

لزوم تبیین گفتمان شهدا برای نسل جدید

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی بر لزوم تبیین گفتمان شهدا و انتقال ارزش های دفاع مقدس برای نسل جدید تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی صبح امروز در آیین یادواره گرامیداشت شهدای بهزیستی استان که باشکوه خاصی در تالار وحدت اداره کل بهزیستی استان برگزار شد، با بیان اهمیت ایجاد ارتباط عاطفی و طرح تعامل نوجوانان با خانواده شهدا اظهار کرد: این امر می‌تواند گامی سازنده برای شناساندن سبک زندگی شهدا به نوجوانان باشد.

وی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، بزرگداشت شهدا برای آینده نظام و انقلاب حیاتی و ضروری است و باعث اقتدار این ملت می‌شود، از این رو زبان هنر، بهترین شیوه برای انتقال یاد شهیدان به نسل امروز است و بی‌تردید محملی برای انتقال آموزه ها و فرهنگ والای شهدا به نسل جدید است.

محمدی با اشاره به اینکه دشمن با جنگ ترکیبی، با هدف تغییر هویت و جابه جایی ارزش‌ها است گفت: شهدا و ارزش های دفاع مقدس، سرمایه بزرگ روحیه همدلی، جهاد و ایثار و از خودگذشتگی را به جامعه ارزانی داشته است و همواره باید قدردان شهدا و خانواده صبور آنان باشیم.

 معاون استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان جنایت های رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم غزه بیان کرد: جنایت‌هایی که رژیم غاصب صهیونیستی مرتکب می شود باعث کوتاهی عمر آن رژیم می‌شود، لکن همانگونه که فرعون با قتل نوزادان نتوانست مانع تولد حضرت موسی و نابودی حکومت خود شود؛ رژیم صهیونیستی هم قادر به ابقای حکومت خود نبوده و قطره قطره خون کودکان عمر این رژیم را کوتاهتر کرده  و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) عمر این رژیم به ۲۵ سال نخواهد رسید. 
 
محمدی با اثبات جنایات رژیم صهیونیستی به تمام مردم و آگاهی وجدان دنیا و قاطبه ملتهای دنیا اظهار کرد: بحث مهم فعلی، بحث جبهه مقاومت می‌باشد که به وجود آمدن این جبهه حاصل جوشش خون شهدای دفاع مقدس می باشد و این جبهه در سایه پایمردی و خون شهدا و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به وجود آمده است و رژیم غاصب صهیونیستی در صدد نابودی این جبهه که حماس بخشی از آن می باشد است.
 
وی با بیان لزوم تکریم خانواده‌های شهدا گفت: ارزش‌هایی که شهدا جان خود را در راه آن از دست داده اند باید به انحای مختلف در جامعه تبیین شود، امروز آرمان های انقلاب اسلامی که همان آرمان های شهداست که مقتدرانه دنبال می شود و به حول و قوه  الهی روز به روز به پیروی نهایی نزدیک و به ظهور نائل خواهیم شد.

هفتمین یادواره بزرگداشت شهدای بهزیستی آذربایجان شرقی در آستانه اجلاسیه کنگره ملی شهدای آذربایجان شرقی باشکوه خاصی با حضور مسئولان استانی و محلی، به همت سازمان بسیج کارمندی سپاه عاشورا، پایگاه مقاومت شهید فیاض‌بخش بهزیستی و امور فرهنگی بهزیستی، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1595825

مهمترین اخبار ایران و جهان: