نیوز سیتی!
21 مهر 1402 - 08:59

سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه نمایش‌دهنده وحدت شیعه و سنی بود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: یکی از برکات معنوی سفر مقام معظم رهبری این بود که دنیا متوجه شد شیعه و سنی در کنار هم با وحدت و همدلی در کنار هم زندگی می‌کنند و مطیع امر ولی امرشان هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس‌اله جلیلیان در اردوی فرهنگی خانواده کارکنان دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه که در مجتمع بعثت برگزار شد، با اشاره به پیروزی فلسطین و جبهه مقاومت بر رژیم غاصب و جعلی اسرائیل اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از ابتدا تاکنون از جنایت، خیانت و ظلم و تباهی چیزی کم نگذاشته است.


مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: در هفته جاری اتفاقی افتاد که باعث تغییر در معادلات نظام بین‌الملل و منطقه شده است. این عملیات یک اتفاق و حادثه لحظه‌ای نبود بلکه برنامه مدونی بود که جبهه مقاومت برای احقاق حقوق ملت فلسطین عملیاتی کرد.

وی تصریح کرد: آنچه جالب است، واکنش نظام سلطه و غرب به این موضوع است؛ مظلوم‌نمایی برای رژیمی که 75 سال جنایت کرده است اما در این مدت چشمانشان نابینا بوده است و اکنون‌که مردم محروم و مظلوم فلسطین برای احقاق حق خود قیام کرده‌اند، حرف‌هایی می‌زنند.

جلیلیان ادامه داد: رژیم صهیونیستی از ابتدا تا اکنون از جنایت، خیانت و ظلم و تباهی چیزی کم نگذاشته است، حامیان این رژیم منحوس، سلاح‌های ممنوعه در اختیارش قرار می‌دهند و دستش را باز می‌گذارند که بیشترین جنایت را انجام دهد و برق و آب مردم مظلوم غزه را قطع کنند، به مناطق مسکونی حمله کند و نسل‌کشی کنند.


حجت‌الاسلام جلیلیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز سفر پر خیروبرکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه عنوان کرد: سفر مقام معظم رهبری برکات زیادی ازنظر مادی، معنوی و مصوبات زیادی در بخش‌های مختلف برای این استان داشت ولی یکی از برکات معنوی و مهم سفر مقام معظم رهبری این بود که دنیا متوجه شد که شیعه و سنی در کنار هم با وحدت و همدلی در کنار هم زندگی می‌کنند و مطیع امر ولی امرشان هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به منطقه اورامانات خاطرنشان کرد: شاهد بودیم که مردم این مناطق که از مردم بزرگوار اهل سنت هستند چه شکوهی را آفریدند و ثابت کردند که پای‌کار انقلاب و ولایت هستند و احترام ویژه‌ای برای مقام معظم رهبری قائل هستند و با عشق تمام آمدند و تجدید پیمان کردند و یک روز تاریخی و به‌یادماندنی را رقم زدند.


انتهای پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1536625

مهمترین اخبار ایران و جهان: