نیوز سیتی!
18 آذر 1402 - 10:03

۶۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان کشف شد

به همت پلیس، ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در شهرستان‌های آرادان و میامی از توابع استان سمنان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد صدفی، فرمانده انتظامی شهرستان آرادان از کشف چهار هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه ایسوزو در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی و گشت یگان امداد شهرستان در اجرا و برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی حین گشت‌زنی مشترک در یکی از محورهای فرعی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مظنون و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی دقیق مشخص شد خودرو دارای چهار هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه و قاچاق بود.

فرمانده انتظامی شهرستان آرادان از تحویل محموله کشف شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان خبر داد و تصریح کرد: خودرو به پارکینگ منتقل و راننده متخلف با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

توقیف سوخت قاچاق در میامی

حسین عجم، فرمانده انتظامی شهرستان میامی نیز از کشف ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از سه دستگاه اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: مأموران گشت یگان امداد شهرستان میامی در اجرا و برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، حین کنترل خودروهای عبوری در محور شاهرود- میامی به سه دستگاه اتوبوس که از گرگان به زاهدان در حال حرکت بود مظنون و آن‌ها را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی دقیق مشخص شد هر خودرو دارای یک باک اضافه است س از هماهنگی‌های لازم، ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل از باک و پس اضافه خودروها کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی تصریح کرد: خودروها به پارکینگ منتقل شد و با تشکیل پرونده، تحت پیگرد قرار گرفت.ژ

پایان پیامک/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1598469

مهمترین اخبار ایران و جهان: