نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 14:30

ذوالنوری: پروژه مونوریل قم باید تا پردیسان ادامه داده شود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر تکمیل پروژه مونوریل گفت: مونوریل زمانی صرفه اقتصادی خواهد داشت که تا پردیسان ادامه داده شود و در این صورت است که بار ترافیکی شهر را کاهش خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم که صبح امروز با حضور رئیس سازمان برنامه‌ریزی و بودجه کشور برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: امروز پروژه مونوریل شهر قم تبدیل به سوژه‌ای شده است که ناکارآمدی نظام را به مردم القا می‌کند.

وی افزود: مونوریل امروز عزم جدی دولت سیزدهم را نیازمند است، به نظر بنده مدیریت شهری توانایی تکمیل این پروژه را ندارد و دولت باید نسبت به این پروژه ورود جدی داشته باشد.

ذوالنوری تصریح کرد: اگر امروز می‌خواستیم ساخت مونوریل در قم را شروع کنیم، این پروژه صرفه اقتصادی نداشت اما حالا که بخشی از آن در قم ایجاد شده و هر روز مقابل چشم مردم است باید آن را تکمیل کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مونوریل زمانی صرفه اقتصادی خواهد داشت که تا پردیسان ادامه داده شود، در این صورت هم صرفه اقتصادی خواهد داشت و هم اینکه بار ترافیکی شهر را کاهش خواهد داد.

وی در پایان عنوان کرد: شخص رئیس جمهور نیز نسبت به تکمیل این پروژه تاکید دارند و از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تقاضا داریم اعتبار دولتی را به این پروژه تخصیص داده تا شیرینی افتتاح این پروژه به کام مردم قم بنشیند.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589525

مهمترین اخبار ایران و جهان: