نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 16:34

تخصیص ۵۰۰ میلیارد ریال وام اشتغالزایی به افراد مستعد اشتغال در نطنز

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز گفت: در سال‌جاری ۵۰۰ میلیارد ریال وام به افراد مستعد اشتغال واجد شرایط پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، مهدی مزرعه خطیری،  رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز اظهار کرد : مقرر شده در سال جاری مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال وام اشتغال به افراد مددجو و غیر مددجوی مستعد ، پرداخت شود.

وی افزود: علاوه بر شهروندان مددجو، افراد غیر مددجوی ۱۸ تا ۶۵ ساله که فاقد کار تمام وقت بوده و سرپرست خانوار و یا مجرد بیکار مستعد اشتغال و جزو ۵ دهک اول درآمدی، همچنین فاقد بیمه اجباری باشند می‌توانند از این وام بهره مند شوند.

مزرعه خطیری گفت: به منظور اجرایی شدن برنامه راهبردی و عملیاتی اشتغال و خودکفایی کمیته امداد و حمایت و توانمندی اقشار آسیب‌پذیر در سال «مهار تورم، رشد تولید » شناسایی و معرفی مستعدان اشتغال خانوارهای ۵ دهک پایین درآمدی در راستای قطع زنجیره فقر به خصوص در نسل جوان این وام تخصیص یافته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز تصریح کرد : در سال گذشته ۳۱۰ مورد تسهیلات اشتغال‌ به مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال(در قالب طرح‌های هدایت و راهبری شغلی) به مددجویان پرداخت شده که منجر به ایجاد ۴۶۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم از طریق پرداخت وام و اجرای طرح کاریابی شده است.

پایان پیام/۶۳۰۲۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1569525

مهمترین اخبار ایران و جهان: