نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 17:03

حقوقدانان الجزایر: سکوت مؤسسات بین‌المللی در موضوع غزه، مایه ننگ است

برخی از حقوقدان‌های الجزائری به مقایسه پوشش خبری و موضع‌گیری مؤسسات بین‌المللی در موضوعاتی مانند مسائل داخلی ایران با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه پرداختند و سکوت آن‌ها در این روزها را مایه ننگ دانستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست «زن فلسطینی و ستم مداوم» روز شنبه ۴ آذر از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی در سفارت ایران در الجزائر برگزار شد. این نشست که به مناسبت ٢٥ نوامبر روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زبان، بر پا شده بود، با استقبال گسترده فعالان حقوق زن و مدافعان مقاومت فلسطین روبرو شد. 

سخنرانان و شاعران زن الجزائری در این نشست به ابعاد گوناگون مظلومیت زنان فلسطینی پرداختند و معیارهای دوگانه مؤسسات بین‌المللی و رسانه‌های جهانی در موضوع زنان را محکوم کردند. 

برخی از حقوقدان‌های الجزائری نیز به مقایسه پوشش خبری و موضع‌گیری مؤسسات بین‌المللی در موضوعاتی مانند مسائل داخلی ایران با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه پرداختند و سکوت آن‌ها در این روزها را مایه ننگ دانستند. 

در این نشست که با عنوان «المرأة الفلسطینیة و الإضطهاد المستمر» برگزار شده بود، چهره‌های شاخص از فعالان حوزه زنان و رسانه‌ها و برخی گروه‌های فلسطینی حضور داشتند و از مواضع پایدار جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مظلومان فلسطینی تقدیر کردند.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1585325

مهمترین اخبار ایران و جهان: