نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 16:41

تفکر بسیجی اسرائیل غاصب را به زانو درآورده است

رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: محور مقاومت با تفکر بسیجی اسرائیل غاصب را به زانو درآورده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا عدالتخواه بعد از ظهر امروز در همایش بسیجیان مجموعه قضایی اظهار کرد: بسیج به فرمان امام خمینی(ره) برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و حمایت از مستضعفین جهان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه امروز شاخه‌های شجره طیبه بسیج در ممالک اسلامی مانند عراق، یمن، لبنان، نیجریه، سوریه تشکیل شده است گفت: هرجا مستضعفی وجود دارد برای مقابله با استکبار جهانی عضو بسیج است.

رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه بسیج نماد فداکاری و انجام کارهای ناشدنی است، ادامه داد: امروز در کشور همه کسانی که در حال خدمتگزاری در سنگر مسئولیت خود هستند نیز عنوان بسیجی دارند ولو اینکه سازمان دهی به عنوان فرد بسیجی نداشته باشند زیرا همین خدمت صادقانه به مردم و اسلام نشأت گرفته از روحیه بسیجی است.

وی با اشاره به جشن پیروزی فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی افز‌ود: همین تفکر بسیجی که نماد آن محور مقاومت بوده اسرائیل غاصب را به زانو درآورده، رژیم اشغالگری که تا بن دندان مسلح توسط محور مقاومت زمین‌گیر شد.

عدالتخواه با بیان اینکه اگر چند روز دیگر جنگ ادامه پیدا می‌کرد پایتخت‌های رژیم جعلی نیز تخلیه می‌شد به همین دلیل مجبور به آتش‌بس شدند و این برگ زرینی بر افتخارات جبهه مقاومت است خاطرنشان کرد: ملاک پیروزی‌ و موفقیت در جنگ‌، تعداد کشته‌ها و تخریب ساختمان‌ها نیست بلکه این گروه در مقابل یک قدرت دروغین ایستادگی کرده و به تمام دنیا ثابت کردند این قدرت پوشالی است.

وی گفت: پیروزی جبهه مقاومت نشأت گرفته از تفکر بسیجی است که در جهان رو به رشد است و به زودی شاهد نابوی کامل این رژیم غاصب خواهیم بود، همانطور که مقام معظم رهبری پیش‌بینی کرده‌اند این اتفاق خواهد افتاد.

رئیس کل دادگستری استان همدان
 در ادامه با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: منشأ دینی، مهم‌ترین عاملی بود که موجب شد این انقلاب به وقوع بپیوندد زیرا انقلاب ما، یک انقلاب دینی در مقابل یک رژیم طاغوتی و ضد دینی بود.

وی ادامه داد: در آن زمان علما و مردم از رشد مظاهر فساد در جامعه و ترویج آن به ستوه آمده بودند؛ همین موضوع باعث پایه‌ریزی انقلاب اسلامی براساس یک انقلاب دینی و الهی بوده و منشأ بقا انقلاب نیز همین امر است.

عدالتخواه تاکید کرد: تمام برنامه‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تحقق احکام الهی است که یکی از نمادهای آن حجاب بوده که امروز توسط دشمنان به آن هجمه می‌شود زیرا به خوبی می‌دانند اگر انقلاب اسلامی را از آرمان‌های خود جدا کنند چیزی از انقلاب باقی نمی‌ماند.

وی با اشاره به نامه امام (ره) در سال ۱۳۲۳ خطاب به انسان‌های آزاد( قُلۡ إِنَّمَآ أَعِظُکُم بِوَٰحِدَةٍۖ أَن تَقُومُواْ لِلَّهِ مَثۡنَىٰ وَفُرَٰدَىٰ)، اظهار کرد: آیه ۴۶ سوره مبارکه سبأ در طلیعه این نامه است که اندیشمندان اساس انقلاب اسلامی و قیام امام(ره) را بر این آیه می‌دانند یعنی قیام برای خدا بود که نصرت الهی و پیروزی را به دنبال داشته است.

رئیس کل دادگستری استان همدان مردمی بودن انقلاب را از دیگر عوامل پیروزی آن دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که ما از پشتیبانی و همراهی مردم با انقلاب و آرمان‌های امام راحل که برای ما ترسیم کردند و هدایت و راهبری مقام معظم رهبری برخورداریم، انقلاب اسلامی پایدار و سرافراز خواهد بود.

 وی بیان کرد: انقلاب اسلامی همیشه یار مظلوم و دشمن سرسخت ظالمین است و هیچ‌گاه از این آرمان در جمهوری اسلامی کوتاه نمی‌آییم.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584125

مهمترین اخبار ایران و جهان: