نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 13:54

ماجرای فیلم منتسب به بازدید مخبر از اهواز و اعتراض مردم چیست؟

معاون ارتباطات دفتر معاون اول رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس توضیحاتی را درباره فیلم منتشر شده با عنوان «بازدید مخبر از شرکت آبفای اهواز و اعتراض مردم» ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اخیرا ویدئویی با عنوان «بازدید محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور از شرکت آبفای اهواز و اعتراض مردم» منتشر شدکه در ابتدا گفته شد مدیر این شرکت از بستگان معاون اول رئیس‌جمهور است و مردم نسبت به این موضوع اعتراض دارند.

این ویدئو که در فضای مجازی و برخی رسانه‌های معاند منتشر شد اخیرا نیز با عنوان بازدید مخبر از اهواز و اعتراض مردم در حال بازنشر است.

اسماعیل رمضانی معاون ارتباطات دفتر معاون اول رئیس‌جمهور درباره این موضوع به فارس گفت: این داستان به موضوع اختلافی که بین رئیس آبفای اهواز با کارکنان این شرکت بر سر فروش یکی از ساختمان ها برمی گردد و نه ربطی به آقای مخبر دارد و نه اصلا آقای مخبر آنجا رفته است!

وی تاکید کرد: اصلا چرا باید معاون اول رئیس‌جمهور به آبفای اهواز برود و اگر قرار باشد سفری به اهواز داشته باشد قطعا رسانه‌ای خواهد شد و از طریق استانداری و استان خواهد بود نه اینکه بدون هیچ دلیلی به آبفای اهواز برود؟

رمضانی همچنین در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشته است: « هفته گذشته ویدئویی از درگیری بین کارکنان آبفای خوزستان با رئیس آن پخش شد. اول گفتند این مدیر از بستگان معاون اول بوده و مردم معترضند! حالا همان کلیپ را به دروغ با عنوان بازدید دکتر مخبر از اهواز و اعتراض مردم نشر می‌دهند! نمی‌دانیم این کلیپ روزهای بعد با چه عنوانی منتشر خواهد شد؟»

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1585069

مهمترین اخبار ایران و جهان: