نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 20:24

اعتبارات ۱۴۰۱ خراسان‌شمالی صددرصد جذب شد

استاندار خراسان‌شمالی گفت: اعتبارات سال ۱۴۰۱ استان با مساعدت تمام دستگاه‌ها به صورت صددرصدی جذب شد و این امر برای سال آینده باید با قوت بیشتر تداوم یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان‌شمالی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه موضوع اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در استان از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهارکرد: دستگاه‌ها بحث مولدسازی املاک مازاد خود را جدی بگیرند تا این پروژه‌ها در سریع‌ترین بازه زمانی به نتیجه برسد.

وی گفت: اعتبارات سال ۱۴۰۱ استان با مساعدت تمام دستگاه‌ها به صورت صددرصدی جذب شد و این امر برای سال آینده باید با قوت بیشتر تداوم یابد.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: خوشبختانه در بحث زیرساخت‌های مسکن ملی، حوزه عمرانی استان توانست اعتباری نزدیک به ۷۵ میلیارد تومان از سایر منابع جذب کند.

حسین نژاد تصریح کرد: در این جلسه  ۳۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای سطح استان برای اجرای ۱۲ پروژه از پروژه‌های عمرانی اولویت‌دار استان تصویب شد.

وی با محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین در بمباران بیمارستان المعمدانی و مناطق مسکونی غزه، گفت: به زودی شاهد نابودی کامل این رژیم غاصب و غده سرطانی در منطقه خواهیم بود.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542925

مهمترین اخبار ایران و جهان: