نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 18:40

اعمال محدودیت ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از اجرای محدودیت های ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، غلامعلی همایی عصر امروز در جمع خبرنگاران از اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر همدان خبر داد و اظهار کرد: در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم عزاداری سالار و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله‌الحسین(ع) در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سطح شهر همدان از ساعت ٧ صبح روزهای پنجم و ششم مرداد تا پایان مراسم محدودیت‌های ترافیکی در معابر اجرا خواهد شد افزود: میدان امامزاده عبدالله، از میدان عین‌القضات، میدان فلسطین، چهارراه شریعتی به سمت میدان امام زاده عبدالله و میدان امام خمینی(ره) محدویت اعمال می‌شود.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان یادآور شد: از میدان شهدا، چهار راه تختی، میدان شریعتی و میدان امام زاده عبدالله به سمت میدان امام (ره) نیز محدودیت لحاظ خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه میدان آرامگاه بوعلی؛ میدان جهاد، بلوار مدنی، از چهار راه تختی، بلوار خواجه رشید از چهار راه شریعتی به سمت میدان آرامگاه نیز جزو محدودیت است متذکر شد: در صورت توقف خودرو و موتورسیکلت در مسیرها از ساعت ٧ صبح روزهای تاسوعا و عاشورا تا پایان مراسم، وسایل نقلیه با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.

همایی در پایان اظهار کرد: از شهروندان تقاضا داریم با تعیین مسیرهای جایگزین پلیس راهور را در اجرای ماموریت‌های محوله یاری کنند.

پایان پیام/89033/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1406469

مهمترین اخبار ایران و جهان: