نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 18:03

نتانیاهو تعطیلات خود را لغو کرد/ نشست فوق العاده در وزارت جنگ

منابع عبری از لغو تعطیلات هفتگی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و نشست اضطراری وی با وزیر جنگ این رژیم پیرامون آخرین شرایط امنیتی خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری عبری زبان واللا اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم به سبب یک تحول امنیتی مهم، جلسه‌ای اضطراری را برگزار کردند.

واللا بیان کرد که نتانیاهو تعطیلات خود در جولان را لغو کرده و با هالیوی در مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو دیدار کرده است.

این جلسه اضطراری در حالی برگزار شده که حرف و حدیث‌ها در مورد کاهش آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی جهت مقابله با تهدیدات و چالش‌های پیش رو هر روز رو به افزایش است.

منبع مذکور اشاره کرد که این جلسه در سایه تشدید بحران امتناع از خدمت نیروهای ذخیره ارتش در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو برگزار شده است.

جلسه اضطراری نتانیاهو و هالیوی موجب ایجاد سوالاتی پیرامون میزان اثرگذاری پدیده امتناع از خدمت نیروهای ذخیره بر توانایی و کارآیی ارتش شده است.

در همین حال، منابع عبری زبان اعلام کردند که کمیته امنیت و امور خارجی کنست هم قرار است روز چهارشنبه جلسه‌ای ویژه را در رابطه با موضوع توانمندی و آمادگی ارتش در مواقع اضطراری برگزار کند.

روز گذشته فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به تشدید پدیده امتناع از خدمت در میان کادر نیروی هوایی، تاکید کرده بود که وضعیت ارتش رژیم صهیونیستی بغرنج است و به وضعیت سابق بازنمی‌گردد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1440325

مهمترین اخبار ایران و جهان: