نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 22:10

ایجاد جایزه روزنامه نگاری شهید یوسف در هرمزگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از ایجاد جایزه روزنامه نگاری شهید یوسف در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیین گرامیداشت روز خبرنگار با حضور پرشور اهالی رسانه و مطبوعات، خبرنگاران و جمعی از مسئولین استانی در سالن فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد.

در ابتدای این برنامه ذکر مداحی برای اهل بیت ائمه اطهار برگزار شد و در ادامه اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ضمن عرض تسلیت ایام تعزیت و شهادت امام سجاد (ع) با عرض خیرمقدم خدمت حضار محترم در سالن، دکتر کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان و دیگر مقامات حاضر در سالن مراتب تقدیر و تشکر خود را از همکاری همه جانبه استاندار محترم هرمزگان با مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ابراز داشت.  

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان داشت: در طول تاریخ مستنداتی نداریم که به لحاظ گفت‌وگو و گفتمان به اندازه زمان امروز جبهه حق و باطل، پنجه در پنجه هم بوده باشند. جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار حق با تمام قوا در مقابل تمام دشمنانی بود که تلاش داشتند حماسه و شور حسینی را کمرنگ بکنند و همه شاهد بودیم که چگونه تلاش شان بی ثمر ماند.

جهانگیری در ادامه گفت: این نبرد حق علیه باطل رسالت اهالی رسانه را بسیار سنگین تر می کند که این جهاد را با تمام قوا ادامه دهند. در این جنگ نابرابر رسانه‌ای که جوانان ما را مورد هدف قرار داده اند، از شما عزیزان رسانه ای تقاضا می کنیم که در حوزه فرهنگی به آن توانمندی برسیم که همانگونه که در نبرد هشت ساله حق علیه باطل بودیم، در این مسیر هم قدرتمند عمل کنیم

وی ضمن اشاره به خط مشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تنها مرجع خدمات ما به اهالی رسانه از طریق سامانه جامع رسانه خواهد بود و تمام خدمات ما از این طریق انجام خواهد شد و من از همه عزیزان تقاضا می کنم که تمامی اهالی محترم رسانه در این سامانه ثبت نام کنند تا از خدمات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره مند شوند.

اسمعیل جهانگیری درباره مسیر ارزیابی از رسانه ها اشاره داشت: یک جشنواره جامع رسانه ای تدارک دیده ایم تحت عنوان قلم مجاهد که طی دو سه روز آینده اطلاع رسانی خواهد شد و انشاالله سال آینده چهره های رسانه ای استان را از طریق این جشنواره رسانه ای خواهیم نمود. یک جایزه ویژه شهید یوسف دقت داریم که به برترین این حوزه تعلق خواهد گرفت.

جهانگیری به موضوع روایت پیشرفت از دیگر عناوین جشنواره گفت و بیان کرد: دشمن به دنبال یاس آفرینی است و از شما اهالی رسانه تقاضا دارم سوای از اینکه چشم و گوش مردم در بیان مشکلات هستید، مراقب باشید وسیله ای برای سوء استفاده دشمن برای ایجاد یاس آفرینی نباشید.

فرزندآوری و جوانی جمعیت، استکبار ستیزی، حمایت از آرمان فلسطین و مکتب سردار شهید سلیمانی، از دیگر عناوین جشنواره بود که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به آن اشاره داشت.

 آیین گرامیداشت روز خبرنگار با حضور پرشور اهالی رسانه، خبرنگاران و مسئولین اداری استان، روز شنبه 21 مردادماه در سالن فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1438969

مهمترین اخبار ایران و جهان: