نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 07:20

۶۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران سمنان پرداخت شد

استاندار سمنان گفت: تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران استان سمنان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جمع مدیران استان سمنان در سالن یادگار امام استانداری سمنان اظهار کرد: برنامه‌های هفته دولت سال ۱۴۰۲ با محوریت مردم برگزار شود.

وی افزود: فرآیند برگزاری انتخابات از روز یک‌شنبه آغاز شده است و داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به مدت هفت روز می‌توانند در پیش‌ثبت‌نام شرکت کنند.

استاندار سمنان گفت: اردیبهشت سال ۱۴۰۳، دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان برگزار می‌شود و لازم است تمام مدیران همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

هاشمی تصریح کرد: پاسخگویی به مردم از مهم‌ترین وظایف مدیران بوده و لازم است چنانچه قولی به مردم داده شده، تا حصول نتیجه پیگیری شود.‌

وی خاطرنشان کرد: ۱۶.۵ درصد افزایش خرید گندم در مقایسه با سال گذشته داشته‌ایم و تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان هستند، افزود: تمام مدیران در راستای فرمایش امیرمؤمنان (ع) که فرمودند «کارگزاران اقدامات خود را به مردم اعلام کنند»، از ظرفیت اصحاب رسانه و خبرنگاران در تبیین اقدامات انجام‌شده، استفاده کنند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435025

مهمترین اخبار ایران و جهان: