نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 14:24

4 مجتمع فرهنگی در استان بوشهر افتتاح می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مجتمع‌‎های فرهنگی و هنری شهرهای آبپخش، شبانکاره، سعدآباد و دلوار تا پایان سال افتتاح می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، ظهر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران شهر آب‌پخش اظهار داشت: روایت درست و دقیق از سوی خبرنگاران جلوی تحریف را می‌گیرد و نقش روایت‌گری بر عهده خبرنگار است؛ این امر می‌تواند نقش مهمی در افکار عمومی جامعه داشته باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌ها اجرایی مختلف در ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم افزود: باید این مسائل برای مردم اطلاع‌رسانی شود تا شاهد افزایش امید در جامعه باشیم.

این مقام مسؤول از تکمیل چهار مجتمع فرهنگی و هنری در شهرهای آبپخش، شبانکاره، سعدآباد و دلوار خبر داد و گفت: بعد از تایید مسائل فنی، این چهار مجتمع تا پایان امسال در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

افروغ با بیان اینکه آب‌پخش دارای تاریخچه‌ای درخشان در فعالیت‌های فرهنگی و هنری است و باید نگاه بهتری به این شهر و نیازهای آن شود، ادامه داد: شایسته است که خبرنگاران در کنار مسؤولان تلاش کنند تا اعتبارات مورد نیاز در این زمینه اختصاص یابد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435669

مهمترین اخبار ایران و جهان: