نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 12:17

تقویت مدارس دولتی در استان بوشهر

بوشهر- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تقویت و ارتقای وضعیت مدارس عادی دولتی در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر بازیار صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با اقدامات صورت گرفته در پروژه مهر ۱۴۰۲ اظهار داشت: پروژه مهر یکی از بزرگترین اقدامات آماده‌سازی در حوزه نظام تعلیم و تربیت است که از نظر وسعت و گستردگی کار بی‌نظیر است.

وی با اشاره به شعار اختصاص یافته برای آموزش و پرورش بوشهر تاکید کرد: همه باید برای آموزش و پرورش پای کار بیایند تا بتوانیم مهری خوب و اثربخش را داشته باشیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر در خصوص اقدامات و آماده‌سازی‌های صورت گرفته تا ابتدای مرداد ماه جاری گفت: تاکنون ۲ جلسه ستادی برای این امر مهم تشکیل شده است که در اولین جلسه اعضای استانی ستاد پروژه مهر تعیین شدند و ابلاغ آنان صادر شده است.

وی با اشاره به ارسال دستورالعمل ابلاغی به مناطق ۱۸ گانه استان اظهار داشت؛ طی ۲ مرحله شیوه نامه به شهرستان‌ها و مناطق ارسال شده، مدیران و رؤسای آموزش و پرورش بایستی نسبت به صدور ابلاغ اعضا و تشریح شرح وظایف کارگروه‌های منطقه اقدام کنند.

بازیار با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه بیشتر به مدارس عادی دولتی عنوان کرد: در سال تحصیلی آینده تمرکز اصلی ما در آموزش و پرورش بر تقویت و ارتقای وضعیت مدارس عادی دولتی قرار گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1417769

مهمترین اخبار ایران و جهان: