نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 14:44

جهادگران مردان میدان عمل/ محاسبات دشمن اشتباه در آمد

سمنان- فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بابیان اینکه جهادگران در عرصه‌های مختلف با درخشش خود مرد میدان عمل بودند، گفت: اقدامات ارزشمند جهادگران باعث عقب راندن دشمن شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید دامغانی ظهر سه شنبه در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ سمنان به میزبانی مصلی امیرالمومنین این شهر ضمن بیان اینکه طی چهار دهه عمر انقلاب جهادگران با درخشش خود در رزمایش‌های مختلف اثبات کردند که مرد میدان عمل هستند، ابراز داشت: این کارنامه خوب جهادگران باعث شد تا محاسبات دشمن همگی غلط از آب درآید و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بمانند.

وی ضمن بیان اینکه «ما مرد میدانیم» پاسخ کوبنده و قاطع جهادگران برای دشمنان است، افزود: دشمن با دیدن این توان بسیج وار جهادگران در صحبت‌های خودشان لب به اعتراف گشودند که در قبال ایران شکست خورده هستند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بابیان اینکه دشمن که ناکامی خود را در همه عرصه‌ها دید، محرم را دستمایه خود قرار داد تا با به راه انداختن جنگ رسانه‌ای این بار به هدف خود برسد، ابراز داشت: خوشبختانه با برپا شدن محرم حسینی بسیار پرشور بازهم تیر دشمن به سنگ خورد و به هدف اصابت نکرد.

دامغانی ضمن بیان اینکه جهادگران در هر کجا که مردم نیاز داشتند از حوادث طبیعی گرفته تا کرونا حضور فعال در شهرها و روستاها داشتند، تصریح کرد: با وجود فروکش کردن موج کرونا اما همچنان رزمایش مواسات و کمک مومنانه کماکان ادامه دارد.

وی ضمن بیان اینکه رزمایش جهادگران نشان داد که خط جهادی که از ۴۵ سال گذشته تاکنون ادامه دارد، افزود: اراده خداوند متعال بر این مقرر گشته که با حضور همین جهت گران بساط سازمان رزم و ماشین‌جنگی منافقان و سفره دشمن برای همیشه نابود شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1421669

مهمترین اخبار ایران و جهان: