نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 12:46

ضرورت نقش آفرینی جهادگران در تحقق جهاد تبیین

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: گروه های جهادی باید در عرصه جهاد تبیین و فضای مجازی گسترش و توسعه پیدا کنند و این ضرورت مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری صبح سه شنبه در مراسم افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با اشاره به برکات بسیج در طول انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با نگاه حکیمانه و دور اندیشی که برای تشکیل بسیج داشت دست به طلوع خورشید تابنده انقلاب اسلامی زد و بسیج همچون خورشید برای همه منشأ خیرات و برکات فراوانی است و افق نگاه بسیج تمدنی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: به برکت حضور جوانانی خلاق و با انگیزه در کشور، بسیج یک نیروی پایان ناپذیر، کارآمد و قدرتمند است و کار بسیج نجات بخشی و رفع کننده مشکلات است و بسیج همواره برای رفع مشکلات در صحنه حضور دارد.

وی ادامه داد: تفکر بسیج علاوه بر اینکه ملت ایران را سرافراز کرده و آن را به اوج رسانده موجب شده ملت در برابر قدرت‌های بزرگ مقتدرانه ایستادگی کند و جوانان ایرانی با افتخارات بزرگ خود بارها پیروز میدان‌های نبرد در عرصه‌های مختلف بوده‌اند.

نهادینه سازی فرهنگ بسیج در گام دوم ضرورت مهم است

نظری یکی از ضرورت‌های مهم گام دوم انقلاب را فراگیر کردن تفکر بسیجی در همه بخش‌های کشور دانست و افزود: قطعاً با نهادینه کردن فرهنگ بسیجی علاوه بر اینکه نشاط و پویایی برای حرکت به سمت ایران قوی میسر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج در دل حوادث شکل گرفته و به بالندگی رسیده است، گفت: جهادگران به عنوان پیش‌قراولان این جریان در حال خدمت‌رسانی و حل مشکلات هستند امیدواریم این مسیر پرفروغ‌تر از قبل پیش برود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به ناکامی دشمنان در توطئه‌های علیه ملت ایران گفت: امروز ما شاهد تقابل دو جبهه و دو اردوگاه هستیم، اردوگاه کفر به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اردوگاه مستضعفان متأثر از انقلاب شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران در حال تقابل یکدیگر هستند که با امید به خدا پیروز نهایی این میدان انقلاب اسلامی است و جریان انقلابی پیروز این صحنه می‌شود.

نظری افزود: خوشبختانه در سطح استان مرکزی بیش از هزار و ۴۰۰ گروه جهادی گمنام و جانانه پای کار هستند و این موجب افتخار است و دستگاه‌های اجرایی باید از این ظرفیت عظیم به خوبی در راستای خدمت به مردم استفاده کنند.

وی با اشاره به اهمیت تحقق جهاد تبیین بیان کرد: گروه‌های جهادی باید در عرصه جهاد تبیین و فضای مجازی گسترش و توسعه پیدا کنند و این یک ضرورت مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ضرورت ایفای نقش جهادگران در تحقق جهاد تبیین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: همانگونه که جهادگران استان مرکزی در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند باید در عرصه جهاد تبیین نیز نقش آفرینی مؤثر داشته باشند و در این راستا برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت داشته باشند.

وی اضافه کرد: امید آفرینی مهمترین نیاز امروز کشور است و همانگونه که جهادگران در طول این سال‌ها در راستای رفع نیازهای کشور خوش درخشیدند امروز باید در امیدآفرینی پیشگام باشند و پای کار آمدن همه ظرفیت‌ها از جمله توان دستگاه‌های اجرایی یک ضرورت مهم است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1421369

مهمترین اخبار ایران و جهان: