نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 15:25

۸۲۳ میلیارد انواع کالای احتکاری در اصفهان کشف شد

اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع کالاهای اساسی و ضروری احتکار شده به ارزش ۸۲۳ میلیارد ریال و پلمب ۹ انبار طی تیرماه سال جاری خبر داد.

سردار حمید علینقیان پور ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور شناسایی انبارهای دپوی کالاهای احتکاری و برخورد با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم طرح ویژه ای در تیر ماه سال جاری به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این طرح از ۱۱۲ واحد صنفی و انبار بازدید به عمل آمد که در نهایت از یک واحد صنفی و ۹ انبار انواع کالا شامل شکر، روغن و انواع لوازم خانگی احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای احتکاری مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۸۲۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا یک واحد صنفی و ۹ انبار پلمب و ۱۰ فرد متخلف نیز دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار علینقیان پور یکی از اقدامات اساسی در خصوص تحقق شعار مهار تورم که از سوی مقام معظم رهبری برای سال جاری انتخاب شده را مبارزه جدی و قاطعانه با محتکران کالاهای مورد نیاز و مایحتاج عمومی جامعه عنوان و برخورد قاطعانه با این گونه افراد سودجو و فرصت طلب که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند تا در موقع خود با قیمت بالاتر به فروش برسانند را از اولویت‌های پلیس برشمرد و از شهروندان نیز خواست در صورت مشاهده هر گونه احتکار و قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به کارشناسان پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1427069

مهمترین اخبار ایران و جهان: