نیوز سیتی!
27 تیر 1402 - 19:37

توجه به فرهنگ اصیل انقلاب، راهکار رفع مشکلات است

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی در کلیه بخش‌ها، توجه و بازگشت به فرهنگ اصیل انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد عصر امروز در همایش نبرد روایت‌ها با محوریت تبیین کتاب «حاج جلال» که در موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در زمان حکومت صفویه، توطئه‌های بسیاری جهت تجزیه ایران توسط دشمنان خارجی و خائنان داخلی طرح ریزی می‌شود که با اقدامات مقتدرانه و تاریخی خاندان صفوی، اتحاد و یکپارچگی کشورمان حفظ و به شکل ویژه مستحکم می‌شود.

وی با اشاره به نقش اردبیل در حفظ این وحدت در کشور افزود: باتوجه به اقدامات خاندان صفوی، شهر اردبیل ملقب به پرچمدار اتحاد کشورمان ایران است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در اغتشاشات سال گذشته شاهد بودیم که دشمنان قسم خورده اسلام و ایران، به شکل ویژه برای تجزیه کشور برنامه ریزی و حمایت همه جانبه انجام دادند ولی با حضور مردم در میدان، نقشه دشمنان همانند همیشه نقش بر آب شد.

نیکزاد گفت: رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی کشورمان دغدغه اصلی مجلس شورای اسلامی است و ریشه اصلی مشکلات موجود کشور در حوزه‌های مختلف اعم از اقتصادی و معیشتی، در مشکلات و کمبودهای حوزه فرهنگی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1370225

مهمترین اخبار ایران و جهان: