نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 13:49

صدور مجوز کسب‌وکارها در استان بوشهر تسهیل و تسریع می‌شود

بوشهر- رئیس آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان بوشهر گفت: صدور مجوز کسب‌وکارها در استان بوشهر تسهیل و تسریع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس صالحی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رشد اقتصادی بدون تمرکز بر توسعه کسب و کارها محقق نخواهد شد.

رئیس آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان بوشهر اضافه کرد: مجوز ۳۲ خدمت مورد نیاز کسب و کار به منظور توسعه اقتصادی فعالیت‌های حوزه صنعت، معدن و تجارت در استان بوشهر صادر خواهد شد.

وی افزود: در رویکرد حکمرانی نوین برای توسعه کسب و کارهای صنعتی، معدنی و صنفی رسالت و وظایف مهمی در نظر گرفته شده که اگر بخواهیم کسب و کارها رشد دهیم باید خدمات مورد نیاز آنان نیز با کیفیت، دقت، سرعت و به صورت هوشمند و مبتنی بر فناوری عرضه گردد.

صالحی عنوان کرد: با عنایت به تصویب مجوز ارائه خدمات کسب و کار توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت در هفتادمین جلسه هیأت مقررات زدایی وزارت اقتصاد و امور دارایی و در راستای شناسایی و نظام مند نمودن ارائه کنندگان خدمات کسب و کار، این اداره کل مجوزی در حوزه‌های مختلف خدمات کسب و کار را صادر می‌نماید.

مجوز خدمات کسب و کار در زمینه‌هایی همچون، تأمین مالی و حسابرسی، حقوقی، تبلیغات و برندینگ، بازاریابی و فروش، مدیریت صادرات، هم‌افزایی و مشارکت، ارزش گذاری، تأمین مالی زنجیره‌ای، مدیریت زنجیره‌ی تأمین، بیمه و مالیات، تأمین زیرساخت و تجهیزات، رایانش ابری، مدیریت سیستم، تأمین نیروی انسانی، احیا و بازآفرینی، انحلال و تسویه، روانشناسی، مشاوره‌ای، ساخت دستگاه‌های صنعتی، فنی مهندسی، طراحی و ساخت کارخانه، شتاب‌دهی و رشد، آموزش و توانمندسازی، فناوری و هوشمندسازی، افزایش بهره‌وری، راه اندازی تحقیق و توسعه، ایمنی و محیط زیست، ماهواره و ارتباطات کلان، داده کاوی و بیک دیتا، ارزیابی و مدیریت کیفیت، مدیریت زنجیره ارزش و فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک کسب و کار است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1419769

مهمترین اخبار ایران و جهان: