نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 16:21

توسعه زیرساخت‌های سلامت از اولویت‌های استان بوشهر است

بوشهر- استاندار بوشهر با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی از اولویت‌های استان بوشهر است گفت: در این مسیر نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر دوشنبه در بازدید از پنج پروژه درمانی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی از اولویت‌های استان بوشهر است و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: افزایش تخت‌های بیمارستانی و بهبود کیفیت خدمات درمانی مورد توجه و تاکید قرار دارد و از متولیان حوزه درمان انتظار دارم از همه ظرفیت موجود برای تحقق این مهم بهره ببرند.

استاندار بوشهر با اشاره به ساخت بیمارستان جایگزین فاطمه زهرا (س) خاطر نشان کرد: بیمارستان مادر و کودک، با ۱۸۰ تخت مجهز و همچنین ۱۲ اتاق زایمان و ۶ اتاق عمل و ۱۴ تخت اقامتی مادران با اعتبار حدود ۸۰۰ میلیارد تومان در حال احداث است.

وی اضافه کرد: انتظار داریم تا ۲ سال آینده این بیمارستان وارد مدار شود.

استاندار بوشهر گفت: بیمارستان مرکز بیماری‌های خاص نیز با ۶۴ تخت مجهز و استاندارد با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در دست اجراست و تا کمتر از یکسال آینده وارد مدار می‌شود.

محمدی زاده تصریح کرد: حوزه بهداشت و درمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید در تکمیل پروژه‌های این حوزه اهتمام خاصی داشته باشیم.

استاندار بوشهر همچنین از بیمارستان قائم، درمانگاه فوق تخصصی سپاه و بیمارستان خصوصی بوشهر نیز بازدید و بر لزوم تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام درمانی تاکید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1442069

مهمترین اخبار ایران و جهان: