نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 16:50

آمادگی بسیج اساتید برای کمک به مدرسه حکمرانی شهید بهشتی

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: هدف ما کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی کشور و ان‌شاءالله تشکیل دولت اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بسیج اساتید، محمد رضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست حکمرانی که در این سازمان برگزار شد، گفت: مدرسه حکمرانی به دنبال تربیت حکمران و ارتقای توانمندی مدیریتی حکمرانی است، سازمان بسیج اساتید نیز با تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای رصد عملکرد حکمرانی و کمک به شناسایی نظام مسائل کشور در ابعاد گوناگون و پیدا کردن راه حل مسائل و کمک به پیاده کردن راه حل‌ها و همچنین پایش حکمرانان، برنامه و جهت گیری خوبی دارد؛ بنابراین این دو جریان می‌توانند یکدیگر را همپوشانی کنند.

وی افزود: بسیج اساتید با ظرفیت‌هایی که دارد، می‌تواند در اجرای دوره‌های حکمرانی به مدرسه حکمرانی شهید بهشتی کمک کند.

معرفی استاد و مدرس از بین اساتید بسیجی، تهیه و تدوین متون و محتوای دوره‌ها با توجه به نیاز بخش‌های مختلف حکمرانی در کشور و همچنین کمک به برگزاری دوره در بستر بسیج اساتید می‌تواند از جمله محورهای این همکاری مشترک باشد.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور بیان کرد: هدف ما کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی کشور و ان‌شاءالله تشکیل دولت اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است.

وی در ادامه ضمن اعلام آمادگی همه جانبه بسیج اساتید برای همراهی با این مرکز پیشنهاد کرد در ساختار سیاست گذاری و در کمیته‌های مختلف مدرسه حکمرانی شهید بهشتی نماینده‌ای از بسیج اساتید حضور یابد تا ارتباط کشوری مورد نیاز را ایجاد کرده و در بدنه دانشگاه به این مدرسه کمک کند.

مردانی بسیج اساتید را امین‌ترین و بهترین مجموعه‌ای معرفی کرد که می‌تواند در بدنه دانشگاه در کنار مدرسه حکمرانی باشد.

دکتر حسن بختیاری رئیس مدرسه حکمرانی شهید بهشتی دانشگاه دفاع ملی گفت: این مدرسه یک مجموعه آموزشی و پژوهشی برای کمک به افزایش کارآمدی نظام حکمرانی کشور و در چارچوب تدابیر مقام معظم رهبری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1442125

مهمترین اخبار ایران و جهان: