نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 23:12

تشکل‌های مردم نهاد در مشارکت حداکثری انتخابات نقش مهمی دارند

قزوین- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: تشکل‌ها در زمینه سازی مشارکت حداکثری نقش مهمی می‌توانند ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری روز یکشنبه در همایش تشکل‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی و مراکز خیریه استان قزوین اظهار داشت: انتخابات امسال مانند تمامی انتخابات‌های تاریخ انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و دشمنان تمام توان خود را برای خلل در انتخابات به کار گرفته‌اند.

وی افزود: تشکل‌ها در زمینه سازی مشارکت حداکثری نقش مهمی می‌توانند ایفا کنند و انتظار از تشکل‌ها این است که در کنار حاکمیت پای کار فراهم کردن مشارکت حداکثری باشند.

کاظمی گفت: ستاد انتخابات استان قزوین تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا به لحاظ مشارکت، رقابت و تضمین سلامت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری انتخاباتی نمونه و در تراز برگزار شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اضافه کرد: مجموعه بخش‌های حاکمیت در کنار مجموعه‌های مردمی آمادگی کامل در برگزاری انتخابات را دارند و امیدواریم این مهم به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1440725

مهمترین اخبار ایران و جهان: