نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 10:49

برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع کشاورزی در اردبیل

اردبیل- سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی نیمه اول شهریور ماه سا لجاری در محل نمایشگاه‌های دائمی استان اردبیل به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

نوبخت اژدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی از هفتم تا دوازدهم شهریور ماه سال جاری در محل نمایشگاه دائمی استان برگزار خواهد شد و در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و تولیدات در زمینه ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۶ واحد تولیدی و ۱۰ شرکت دانش بنیان از استان اردبیل در این نمایشگاه حضور دارند، خاطرنشان کرد: ۲۵ شرکت از ۱۳ استان تهران، کردستان، مرکزی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان، خراسان رضوی، لرستان، زنجان، اصفهان‌، خوزستان، البرز و فارس در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: ۷۳ درصد از فضای نمایشگاه را اداوات و ماشین آلات کشاورزی، ۲۰ درصد تجهیزات آبیاری و ۷ درصد را نهاده‌های کشاورزی به خود اختصاص خواهند داد.

اژدری هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولید کنندگان، ایجاد نمایندگی در استان اردبیل توسط واحدهای تولیدی، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کنندگان و کشاورزان و بهره برداران، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب بهره برداران اعلام و تصریح کرد: عموم تولید کنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441225

مهمترین اخبار ایران و جهان: