نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 15:51

دستگیری عاملان درگیری و نزاع خیابانی در شهر هشتگرد

ساوجبلاغ- فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری عاملان درگیری و نزاع خیابانی در شهر هشتگرد خبر داد و گفت: متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع درگیری و برهم زدن نظم و امنیت شهروندان در یکی از خیابان‌های اصلی شهر هشتگرد بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از اعزام مأموران انتظامی به محل مورد نظر مشخص شد افرادی به علت برخی اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر که منجر به ضرب و جرح طرفین شده است.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: مأموران کلانتری مرکزی هشتگرد با همکاری سایر رده‌های انتظامی وارد عمل شده و تعداد ۸ نفر از عاملان درگیری را دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به اینکه در این درگیری دو نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ بیان داشت: در ایجاد امنیت اجتماعی و تأمین آسایش شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1395369

مهمترین اخبار ایران و جهان: