نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 07:28

خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مسئولان هستند

فرماندار رودان از خبرنگاران به عنوان حلقه اتصال بین مردم و مسئولان یاد کرد ,و گفت: توسعه پایدار در گروی مطالبه گری اهالی رسانه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، عبدالرضا سالاری فرماندار رودان امروز  در جمع خبرنگاران شهرستان رودان با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت:  17 مرداد به نام روز خبرنگار مزین شده و یادآور رشادت‌های شهدای عرصه اطلاع‌رسانی و شهید گرانقدر محمود صارمی است.

وی در ادامه با تقدیر از عملکرد مثبت خبرنگاران رودان گفت: اصحاب رسانه رودان همواره در راه بیان عملکرد نظام جمهوری اسلامی پیشگام بوده اند.

وی افزود: خبرنگاران نقطه اتصال مردم و مسوولان هستند و اگر بخواهیم مشکلات مردم را پیگیری کنیم خبرنگاران مطالبه گر واقعی هستند و در یک کلام توسعه پایدار در گرو مطالبه گری است.

وی تصریح کرد:  در نقطه مقابل مسوولان هم  انتقاد پذیر باشند چرا که بهترین راه  توسعه شهرستان   بیان ظرفیت ها و پتانسیل های از طریق رسانه ها است.

وی تاکید کرد: باید زمینه برای ارتقاء ظرفیت های خبرنگاری و رسانه ای در شهرستان فراهم شود.

سالاری، کار خبرنگاری را بسیار سخت و پر مشقت دانست و گفت: خبرنگاران گوش شنوا مردم باشند و هم حرف مردم را بشنود و زبان گویا مردم باشند و مطالبات را به پیشنهاد تبدیل و ارایه دهند.

فرماندار رودان گفت: خبرنگاران رابط اصلی با مردم هستند و جامعه انتظار دارد که آنها بیان کننده مشکلات و باز کننده راه توسعه باشند.

وی در ادامه خواستار آن شد که خبرنگاران یاری رسان باشند تا  منابع به سمت شهرستان سوق داده شود و راه توسعه و عمران شهرستان بیش از پیش فراهم شود.

عبدالرضا سالاری خاطر نشان کرد: خبرنگاران رودان در انعکاس اخبار حضور مردم در مراسمات ملی و مذهبی پیشگام بودند و این راه باید ادامه یابد.

وی بر لزوم حرکت مثبت رسانه ها در ارتقای مشارکت در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: باید مولفه های انتخابات به بهترین شکل ممکن تبیین شود تا بتوانیم یک انتخابات باشکوه را در شهرستان رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: باید کارآمدی نظام برای مردم تبیین شود تا در راستای  پیروی از رهنمودی های رهبر فرزانه انقلاب شاهد حضور باشکوه مردم در صحنه انتخابات باشیم.

در پایان این نشست با حضور فرماندار رودان، بخشدار مرکزی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از خبرنگاران این شهرستان قدردانی شد.

پایان پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1433125

مهمترین اخبار ایران و جهان: