نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 00:58

خبرنگاران نگاه انقلابی و جهادی به مسائل داشته باشند

ارومیه -فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) گفت: یکی از رسالت های خبرنگاران داشتن نگاه انقلابی و جهادی است و با این نگاه یاری گر دستگاه های اجرایی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان سه شنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار خبرنگاری را یک هنر و حرفه‌ای پیچیده و سخت دانست و گفت: کار خبرنگاران صرفاً انتشار خبر نیست، بلکه می‌طلبد اصحاب رسانه دلسوز انقلاب و نظام باشند و با بیان ضرورت‌ها و با دستگاه‌ها همفکری کنند.

وی با بیان اینکه در کنار حفظ امنیت برای پیشرفت و آبادانی همه یاری کنند، افزود: خبرنگاران افکار مسئولان را برای سرمایه گذاری در این منطقه متقاعد کنند.

سردار پورجمشدیان گفت: منطقه شمال غرب بیشتر از سایر مناطق به دو چیز نیازمند است یکی تلاش برای توسعه در تمامی حوزه‌ها مخصوصاً عمرانی و دیگری توجه به مسائل فرهنگی، اجتماعی است.

وی تاکید کرد: مسائل فرهنگی و اجتماعی مسائل بعدی است و در این حوزه احساس می‌شود که نیاز داریم در شمال غرب کشور سرمایه گذاری بیشتری شود و اصحاب رسانه در خط مقدم این کار هستند و تأثیر گذارند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) ادامه داد: نیاز داریم در شمال غرب سرمایه گذاری بیشتری شود و اصحاب رسانه خط مقدم این بخش است.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های خبرنگاری این است که یک نگاه انقلابی و جهادی به مسائل داشته باشند، افزود: شجاعت، صراحت و صداقت خوب است ولی دلسوز نظام و انقلاب بودن لازم است و با این نگاه باید حرکت کرد و به سمت مسائلی رفت که ضرورت بیشتری برای نظام و انقلاب دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433025

مهمترین اخبار ایران و جهان: