نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 16:14

خبرنگاران از پرچم‌داران جهاد تبیین هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خبرنگاران از پرچم‌داران جهاد تبیین هستند، گفت: اصحاب رسانه می‌توانند حق را از باطل جدا و آن را به مردم منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در آئین گرامیداشت روز خبرنگار در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خبرنگاران از پرچم‌داران جهاد تبیین هستند، گفت: اصحاب رسانه می‌توانند حق را از باطل جدا و آن را به مردم منتقل کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روز خبرنگار مجالی برای پاسداشت حقیقت‌جویی خبرنگاران است، ادامه داد: خبرنگاران وارد سنگر آگاهی و اندیشه شده‌اند تا از ارزش‌های اسلامی پاسداری کنند و موجب تعالی و پیشرفت جامعه شوند.

وی افزود: در روزگارانی که بدخواهان ملت و انقلاب با تحریف و روایت‌گری مغرضانه وارد نبردی جدی و مستمر با حقیقت ملت ایران شدند، ایستادگی اصحاب رسانه بیش از بیش در برابر این امواج منفی مشخص بود و خبرنگاران رزمندگان خط مقدم این جبهه بودند.

حیدری گفت: خبرنگاران باید در استان به مسئولان کمک کنند تا ناهم‌ترازی‌ها را اصلاح کنیم چرا که یک دست صدا ندارد.

وی افزود: در چند روز اخیر حدود ۱۰ کیلومتر از محور شهرکرد ـ شلمزار زیر بار ترافیک رفته است و به زودی جاده گندمان ـ بلداجی و شیخ‌شبان نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ رتبه دوم بیکاری را در سطح کشور داشتیم اما در پایان سال ۱۴۰۱ به رتبه نهم رسیده‌ایم و این یعنی اقدامات خوبی در حوزه اشتغال استان انجام شده است.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1434225

مهمترین اخبار ایران و جهان: