نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 15:08

جمع آوری ۳۶۰ معتاد متجاهر و ۹۰ خرده فروش در ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: از روز گذشته تا کنون ۳۶۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و همچنین ۹۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در طرح پاکسازی مناطق شهری از حضور معتادان متجاهر اظهار کرد: مردم جنوب شهر بر گردن ما حق دارند و باید محدوده زندگیشان عاری از هرگونه جرم و جنایت باشد بعد از دستورات فرمانده کل انتظامی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اقدامات ویژه‌ای را در محدوده شوش، دروازه غار و هرندی اجرا کرده است.

محمدیان با بیان اینکه قرار است پایگاه ثابت شبانه روزی در این محل (منطقه ۱۲) ایجاد شود گفت: این پایگاه ایجاد می‌شود تا مأموران پلیس در آنجا به صورت شبانه روزی حضور داشته باشند تا به محض مشاهده معتادان متجاهر آنها را جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل کنند.

وی گفت: ما از اینجا کسی را فراری نمی‌دهیم تا به جای دیگری بروند و در محل‌های دیگر با مشکل مواجه شوند، چراکه به صورت روزانه در سایر نقاط شهر هم گشت داریم.

محمدیان بیان کرد: برخی از سازمان‌های مردم نهاد در این منطقه اقدام به فعالیت‌های بشردوستانه کردند که ما ضمن تشکر از آنها خواهش می‌کنیم تا در مناطق دیگر هم این اقدامات را انجام دهند.

فرمانده انتظامی تهران با بیان اینکه فعلاً در منطقه ۱۲ این پایگاه ایجاد شده است و قرار است به مرور زمان در محل‌های دیگر تهران هم پایگاه‌های شبانه روزی را ایجاد کنند گفت: بخشی از سرقت‌های خرد می‌تواند کار معتادان متجاهر باشد البته طرح ویژه‌ای برای مبارزه با مالخران در برنامه داریم.

وی با بیان اینکه یکسری خانه‌های قدیمی داریم که شناخته شده هستند که خرده فروشان موادمخدر در آنجاها فعالیت می‌کنند گفت: شناسایی مجدد این محل‌ها از روز گذشته شروع شده است تا این خانه‌های پلاک قرمز پلمب شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان گفت: از روز گذشته تا کنون ۳۶۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و همچنین ۹۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1050669

مهمترین اخبار ایران و جهان: