نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 22:21

طرح‌های عمرانی شهرداری دیر افتتاح یا آغاز شد

بوشهر- در آئینی با حضور مسئولین طرح‌های عمرانی شهرداری دیر در دهه فجر افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ابراهیمی عصر جمعه در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی شهرداری دیر، گفت: شهرداری دیر فعالیت‌های زیادی با هزینه‌های هنگفتی در طول سال انجام می‌دهد که اصحاب رسانه در راستای جهاد تبیین این فعالیت‌ها را منعکس کنند.

شهردار دیر با اشاره به طرح‌های دهه فجر، گفت: پارک محله شهید صدوقی با یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و بهسازی پارک فرسوده بلوار معلم با یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار از طرح‌های افتتاحی است.

وی ادامه داد: مجموعه تفریحی ماه و ماهی در راستای ایجاد فضای تفریحی برای کودکان افتتاح شد.

ابراهیمی گفت: پیاده رو خیابان شهید شهریاری با اعتبار دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و پیاده رو سازی خیابان شهید چمران با اعتبار چهار میلیارد تومان اجرا شده است.

وی، مهم‌ترین معضل شهر دیر را مشکل آسفالت کوچه‌ها دانست و عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون پنج میلیارد تومان برای آسفالت کوچه‌ها هزینه شده است منتها زیرسازی کوچه‌ها دوبرابر آسفالت آن هزینه دارد.

طرح‌های عمرانی شهرداری دیر افتتاح یا آغاز شد

ابراهیمی ابراز کرد: کارهای زیادی انجام گرفته است اما با توجه به فراوانی مشکلات و فرسودگی‌ها این فعالیت‌ها به چشم نمی‌آید.

شهرداری دیر خاطرنشان کرد: حدود ۴۰ هزار مترمربع آسفالت کوچه‌ها به مناقصه گذاشته‌ایم که از هفته آینده شروع به کار می‌شود.

وی افزود: ادامه ساحل سازی، ساختمان اداری شهرداری، کانال خیابان امام و دو طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی شامل کافی شاپ و سالن بدن سازی نیز اجرا خواهد شد.

ابراهیمی بیان داشت: جدای از این طرح‌ها با اعتبار هشت میلیارد تومان ماشین آلات مورد نیاز شهرداری خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانی شهرداری را به تجهیزات مورد نیاز مجهز کرده‌ایم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر دیر گفت: سیاست ما در شورا و شهرداری ابتدا تکمیل طرح‌های نیمه تمام و در ادامه اجرای طرح‌های جدید است که البته در این بین طرح‌های بزرگ و کوچک زیادی نیز انجام گرفته است.

حسین ربی افزود: از کادر شورا و شهرداری که در به ثمر نشستن این طرح‌ها تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1032325

مهمترین اخبار ایران و جهان: