نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 13:56

اشتغال مستقیم 2 هزار نفر در سرجین بافت/ سرجین بافت یک پروژه ملی محسوب می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با اشاره به اینکه شرکت سرجین بافت بعد از تکمیل ۲ هزار فرصت شغلی مستقیم و ۲۰ تا ۳۰ هزار فرصت شغلی غیر مستقیم ایجاد خواهد کرد، گفت: سرمایه‌گذاری در واحدهای این چنینی فرصتی بی‌نظیر را برای استان زنجان فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن کوشش‌تبار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در حاشیه بازدید در شرکت سرجین بافت با اشاره به اینکه این کارخانه بعد از تکمیل ۲ هزار فرصت شغلی مستقیم و ۲۰ تا ۳۰ هزار فرصت شغلی غیر مستقیم ایجاد خواهد کرد، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در واحدهای این چنینی فرصتی بی‌نظیر را برای استان زنجان فراهم خواهد کرد.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در استان برای به سرانجام رساندن شرکت سرجین بافت افزود: با توجه به مشاهدات، شرکت سرجین بافت یک پروژه ملی محسوب می‌شود، چرا که زنجیره ارزش تولید در شرکت سرجین بافت تکمیل و یا رو به تکامل است.
وی تصریح کرد: ورود پنبه تا تولید پوشاک در این شرکت طراحی و تدوین شده است و در واقع می‌توان گفت این شرکت توانایی رقابت در قیمت و کیفیت تولید پوشاک را در آینده با تولیدکنندگان مطرح خواهد داشت.
کوشش‌تبار با تاکید بر تنوع بخشی به تولیدات در سطح کشور در ابعاد مختلف ابراز امیدواری کرد، بخش طراحی شرکت سرجین بافت در آینده، توجه به طراحی لباس با توجه به سبقه ایران _اسلامی را هم مد نظر قرار دهد.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با ارزشمند توصیف کردن اقدامات انجام شده در شرکت سرجین بافت با توجه به تحریم‌ها و اقدامات خصمانه علیه ایران تصریح کرد: ترخیص کالا و فراهم کردن همه ابزار در شرکت سرجین بافت اقدام قابل تقدیری است که در ۱۶ هکتار و با سرمایه گذاری ۷۰ میلیون یورو انجام شده است.

کوشش تبار جلب اعتماد سرمایه‌گذاران و پای کار بودن مسئولان را برای پیشبرد امور لازم دانست و گفت: همکاری همه مسوولان می‌تواند ضمن جلب اعتماد سرمایه‌گذاران منجر به پیشرفت امور هم خواهد شد.

وی تاکید کرد: سرمایه‌گذاری انجام شده در سرجین بافت می‌تواند به عنوان الگو در سطح کشور مطرح شود.
در این بازدید محسن افشارچی، استاندار زنجان نیز سرجین بافت را یک مجموعه منسجم دانست و افزود: با تلاش‌های انجام شده مشکلات این واحدها بازنگری انجام شده در پرونده‌ها  در حال گشایش است.
استاندار زنجان تاکید کرد: حل مشکلات این واحد نیازمند تسریع امور در مرکز کشور است چرا که اقدامات مورد نیاز در استان در این حیطه انجام شده است.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1068169

مهمترین اخبار ایران و جهان: