نیوز سیتی!
27 اسفند 1401 - 11:05

نماینده مجلس: توافقات ایران و برخی کشورهای عربی موجب امیدواری در جامعه شده است

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی به توافقات صورت گرفته بین کشور ایران و برخی کشورها در سطح منطقه و امیدی که در جامعه ایجاد شده اشاره کرد و گفت: امیدواریم این اتفاق میمون و مبارک رافع بخش زیادی از مشکلات شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شیوا قاسمی‌پور صبح امروز در آخرین شورای اداری استان کردستان در سال جاری اظهار کرد: بودجه 1402 با وجود مشکلات و موانع سر راه با تلاش دولت سیزدهم و همراهی مجلس بسته شد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با تلاش بیشتر بتوانیم مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات را فراهم نماییم.

وی با اشاره به اینکه فرایند تصویب برنامه هفتم توسعه در حال انجام است، گفت: امیدواریم از این برنامه به نفع کردستان استفاده مناسب داشته باشیم.

قاسمی‌پور در ادامه به اتفاقات اخیر و مشکلات پیش آمده گریزی زد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته شرایط جامعه آرام شده و الان باید به فکر برطرف کردن کم و کاستی‌ها و مشکلات باشیم.

وی اضافه کرد: آنچه اتفاق افتاد حاصل کم و کاستی‌ها و مشکلاتی بوده که در جامعه وجود دارد و باید با برنامه‌ریزی به حل این مشکلات کمک کنیم.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی به توافقات صورت گرفته بین ایران و عربستان و برخی کشورها در سطح منطقه و امیدی که در جامعه ایجاد شده اشاره کرد و گفت: امیدواریم این اتفاق میمون و مبارک رافع بخش زیادی از مشکلات شود.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی، وضعیت ارز، تهدیدات دشمنان و تلاش گسترده رسانه‌های معاند برای ایجاد تنش در کشور به مردم فشار آورده است، اذعان کرد: مسئولان باید برای افزایش سطح رضایتمندی جامعه از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنند و تلاش جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

قاسمی‌پور افزود: همدلی و اتحاد و در کنار هم بودن نیاز امروز جامعه ما برای رفع مشکلات و پیشبرد اهداف و برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه همدلی و تلاش جهادی مسئولان طی سالجاری مشکل آب شرب سنندج را که به یک مطالبه جدی و چالش تبدیل شده بود، حل کرد، گفت: پاسخگویی به مطالبات مردم استان در دیگر شهرستان‌ها هم مستلزم همین عزم جهادی مسئولان است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1098725

مهمترین اخبار ایران و جهان: