نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 18:16

لزوم سامان‌دهی ورودی و خروجی آرامستان بهشت رحمت شهرکرد

شهرکرد-رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرکرد گفت: باید ورودی و خروجی آرامستان بهشت رحمت شهرکرد ساماندهی و زیرساخت‌های آن تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حیدری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با قدردانی از حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال گفت: مردم با حضور خود در صحنه بار دیگر از جمهوری اسلامی ایران دفاع و حمایت و با آرمان‌های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت کردند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: اکنون مسئولان کشور در سطح ملی و استانی موظفند با خدمات‌رسانی به‌موقع و اطلاع‌رسانی شفاف، دین خود را به مردم ادا کنند.

وی حضور شهدای گمنام در مناطق مختلف کشور را باعث خیر و برکت دانست و افزود: حضور شهدای گمنام در محله‌های مختلف شهرکرد هم باعث افزایش خیر، برکت و معنویت در مرکز چهارمحال و بختیاری شده است.

در ادامه رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: آرامستان بهشت رحمت مرکز استان زیرساخت‌های مناسبی ندارد و تکمیل این زیرساخت‌ها به‌عنوان اصلی‌ترین نیاز این مجموعه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

ماشاالله ایزدی به نبود پارکینگ کافی و مناسب در آرامستان بهشت رحمت شهرکرد اشاره و تاکید کرد: سامان‌دهی ورودی‌ها و خروجی‌ها، احداث سالن و تأمین زیرساخت‌های دیگر در این مجموعه تسریع شود.

وی بازگشایی یک حساب خیری برای جمع‌آوری کمک به‌منظور تکمیل زیرساخت‌های آرامستان بهشت رحمت را ضروری دانست و اظهار داشت: سازمان آرامستان شهرداری شهرکرد برای تسریع در روند تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز این آرامستان، بهره‌مندی از توان بخش خصوصی و ظرفیت خیران نیک‌اندیش را بر اساس نقشه راه و برنامه زمان‌بندی مشخص در دستور کار قرار دهد.

ایزدی تصریح کرد: توسعه فضای سبز، راه‌اندازی مجموعه‌های فرهنگی و اندیشیدن تدابیر لازم برای دوطبقه کردن قبرهای این آرامستان در دستور کار باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1036569

مهمترین اخبار ایران و جهان: