نیوز سیتی!
02 فروردین 1402 - 10:24

سامانه بارشی مستقر در کرمانشاه تضعیف شده است/ هوا سرد می‌شود

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه‌ای که یکی‌دو روز است جو استان را تحت تأثیر قرار داده، امروز به شکل ضعیف‌تری خود را نشان می‌دهد.

شهناز حق‌پرست، کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: سامانه‌ای که یکی‌دو روز است جو استان را تحت تأثیر قرار داده، امروز به شکل ضعیف‌تری، اما همچنان در نیمه شرقی استان با رگبارهای بهاری، رعد و برق حتی رگبارهای پراکنده تگرگ را همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: این موج رفته رفته عبور خواهد کرد و شرایط پایداری را برای پنجشنبه و جمعه پیش‌بینی می‌کنیم.

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بامداد فردا دمای هوا قدری کاهش می‌یابد به طوریکه در نقاط سردسیر استان به زیر صفر هم خواهد رسید، اما در روز جمعه شرایط پایدار است و اگر هم بارشی باشد به شکل خفیف و پراکنده خواهد بود.

وی افزود: از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده مجددا امواج ناپایدار جو استان را تحت تأثیر قرار داده که با رگبار و رعدو برق همراه است.

حق‌پرست با بیان اینکه دمای هوای شهر کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته بین حداقل ۴ و حداکثر ۸ درجه در نوسان بوده است، گفت: در این بازده زمانی کنگاور و گواور با حداقل دمای یک درجه بالای صفر و خسروی با حداکثر دمای ۱۵ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1104025

مهمترین اخبار ایران و جهان: