نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 17:52

۳۲۴ مقاله به همایش ملی و بین المللی طب پیشگیری ارسال شد

نوشهر- دبیر علمی همایش ملی و بین المللی طب پیشگیری، امداد و درمان در شناورهای سطحی و زیرسطحی از ارسال ۳۲۴ مقاله به این همایش ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناخدایکم رضا لاری پور عصر یکشنبه در همایش ملی و بین المللی طب پیشگیری اظهار داشت: در این همایش ۳۲۴ مقاله ارسال و ۳۱۲ مقاله داوری شده است.

وی با عنوان اینکه از مجموع مقالاتی ۲۰۶ مقاله پذیرش و ۱۰۶ مقاله رد شده است، افزود: همچنین در این همایش ۳۰ مقابله به صورت سخنرانی و ۹ نشست تخصصی عرضه می‌شود.

وی شمار مقالات ارائه شده در قالب پوستر را ۱۷۶ مقاله ذکر کرد و گفت: این همایش ۱۴ امتیاز بازآموزی برای متخصصان و هفت امتیاز برای داروسازان دارد.

ششمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی طب پیشگیری، امداد و درمان بر روی شناورهای سطحی و زیرسطحی بعدازظهر یکشنبه با حضور امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در نوشهر آغاز شد.

این همایش سه روزه با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی ارتش و مازندران و دانشگاه دریایی حضرت علوم دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر در حال برگزاری است. در حاشیه این نمایشگاه، دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در حوزه طب، بهداشت و درمان به نمایش گذاشته شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1059169

مهمترین اخبار ایران و جهان: