نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 23:24

دانشجویان معتقد به انقلاب هستند/ راه اندازی کانون دانشجویی سنابل

اهواز- معاون فرهنگی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: نسل دانشجو بی شک نسل پرسشگر و معتقد به نظام و انقلاب است و این وظیفه ما است تا این جوانان را توانمند کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید محمدزاده عصر امروز یکشنبه در همایش اختتامیه «دانشگاه، انقلاب اسلامی و مسئولیت پذیری اجتماعی» که در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برگزار شد، با اشاره به تعمیق و الگوی سازی فرهنگی دینی و انقلابی در این دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه نسل چهارم دانشگاه چند بُعدی و چند وجهی است که در جامعه مؤثر و جریان سازی و تحول‌گر است.

وی با اشاره به ارتباط و تحلیل از فعالان دانشگاه در اوایل انقلاب گفت: پیشینه دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گواه زنده از اثرگذاری و جریان سازی این دانشگاه در مقوله‌های فرهنگی و اجتماعی است و این رویه باید به یک مدل مستمر و قابل ارائه تبدیل شود.

معاون فرهنگی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان افزود: یکی از کار ویژه این دانشگاه اجتماعی بودن و مسئله محور بودن است که این امر در معاونت فرهنگی به شکل راهبرد تدوین شده است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: با توجه به رسالت آموزشی دانشگاه در بخش کشاورزی، توسعه و ترویج و آموزش کشاورزی در منطقه و خوزستان به شکل نهادینه درآمده و به طور مرتب در حال ارائه خدمات اجتماعی به جامعه هدف هستیم.

وی با اشاره به ایجاد و راه اندازی کانون دانشجویی سنابل در دانشگاه کشاورزی خوزستان گفت: برای ایجاد ارتباط دانشجویان با بدنه اجتماع و کشاورزان منطقه این کانون دانشجویی ایجاد شده تا زمینه ارتباطات دانشجویی تقویت شود.

محمدزاده تاکید کرد: حمایت از فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، توسعه تشکل‌های و کانون‌های دانشجویی، دانشجو محور کردن فعالیت‌های دانشجویی و سپردن مدیریت فرهنگی دانشگاه به دست خود دانشجویان از دیگر راهبردهای معاونت فرهنگی دانشگاه است.

وی با اشاره به سلسله نشست‌های فرهنگی و نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی و نشریات و علمی در دانشگاه گفت: نسل دانشجو بی شک نسل پرسشگر و معتقد به نظام و انقلاب است و این وظیفه ما است تا این جوانان را توانمند کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1045269

مهمترین اخبار ایران و جهان: