نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 14:02

عیادت آیت الله علم الهدی از جانبازان ضایعه نخاعی آسایشگاه امام خمینی (ره)

به نمایندگی از مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به دیدار جانبازان ضایعه نخاعی در آسایشگاه امام خمینی (ره) مشهد رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،  آیت الله علم الهدی در حاشیه بازدید از مرکز بازتوانی ویژه جانبازان دارای ضایعه نخاعی اظهار کرد: روز میلاد مسعود قمر بنی هاشم و روز گرامیداشت جانباز به تمام جانبازان فداکار تعلق دارد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با تأکید بر اهمیت مقام جانباز در حراست از میهن اسلامی افزود: اولین جانباز انقلاب مقام معظم رهبری است و این ایثارگران و جانبازان کسانی هستند که در کنار شهدا قرار می گیرند و هرروز از عمرشان یک شهادت است.

وی گفت: این عزیزان هم حامی دین و هم حامی ولایت هستند و این در وجود جانبازان متبلور است و درس گرفته مکتب حضرت عباس هستند.

امام جمعه مشهد افزود: وظیفه همه ما تکریم از این بزرگواران است که جزئی از این مملکت هستند و تمام دوام و بقا و عزت انقلاب و نظام از ایثارگری آنهاست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: متناسب با برنامه های که مقررشده است وظیفه داریم به نمایندگی از مقام معظم رهبری به دیدار این عزیزان بیاییم و پیام ایشان را به جانبازان برسانیم، زیرا مقام معظم رهبری تأکید کرده اند که به دیدار جانبازان برویم و از آنان تجلیل و تکریم به عمل آوریم.

در ادامه این دیدار صمیمانه حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسن زاده ضمن تشکر از امام جمعه مشهداظهار کرد: در مرکز جانبازان ضایع نخاعی امام خمینی (ره) به طور مداوم بیش از ۱۰۰ نفر بستری هستند و روزانه تعدادی برای کاردرمانی مراجعه و از این امکانات استفاده می کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: بر اساس پیگیری‌هایی که تاکنون انجام شده است در نظر داریم تا مرکز بازتوانی جانبازان اعصاب روان که در حال حاضر بصورت آسایشگاه است را به بیمارستانی ۶۲ تخت خوابی تبدیل کنیم تا از این طریق بتوانیم خدمات به مراتب بهتری به جانبازان خود ارائه دهیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1056125

مهمترین اخبار ایران و جهان: