نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 15:22

۴۵ بخشدار در مازندران جابجایی شدند/ غرق شدن ۹۲ نفر در دریا

ساری- معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: تاکنون ۴۵ بخشدار در استان تغییر کردند و جابجایی چند بخشدار نیز در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی ظهر شنبه در نشست مشترک با ائمه جمعه استان با اظهار این که مازندران در حوزه سیاسی اجتماعی رتبه اول کشور را داراست، افزود: از مجموع ۶۵ بخشدار استان ۴۵ بخشدار تاکنون تغییر کرده و هفت بخشدار نیز تثبیت شده است.

وی با بیان این که جابجایی چند بخشدار نیز در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: از ۴۵ دستگاه فرهنگی و دانشگاه‌ها رؤسای ۳۵ دستگاه در استان تغییر کرده است و در این بخش در استان پیشتاز هستیم.

سلگی به جابجایی و تغییر ۱۰۰ درصدی فرمانداران اشاره و اضافه کرد وبا اشاره به راه اندازی قرارگاه بصیرتی استان گفت: این قرارگاه گام مهم در استان برای رفع مشکلات در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران یادآور شد: در بخش امنیتی با تلاش و همدلی شورای تأمین استان یکدل و یک صدا برای ایجاد امنیت کار می‌کنیم هرچند از سوی دشمنان تدارک ویژه ای برای استان صورت گرفته است.

وی با اظهار این که ماهیت اغتشاشات اخیر در استان با دوره‌های قبل متفاوت بود، افزود: ضریب مصرف اینترنت در استان دوبرابر کشور است و حضور افاغنه نیز از چالش‌های امنیتی در استان به شمار می‌رود هرچند حضور آنها در استان ممنوع است.

معاون استاندار مازندران گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر در مازندران درپی تسلیحاتی کردن آشوب‌ها بود و در این راستا چندین قبضه سلاح‌های شورشی در استان کشف شد.

وی از راه اندازی قرارگاه مقابله با قاچاق چوب خبر داد و گفت: تبعات قاچاق را برای قاچاقچیان باید افزایش دهیم و مقرر شد این جرایم جزو جرایم حرفه‌ای مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به این که دشمن برای چهارشنبه سوری طرح‌هایی دارد، گفت: میزان کشف مواد محترقه در استان نسبت به سال قبل رشد چهاربرابری داشته است.

سلگی با اظهار این که سال جاری ۲۰ میلیارد تومان به ناجیان غریق پرداخت شد، گفت: امسال ۹۷ میلیون مسافر به استان سفر کردند و شمار غریق در استان ۹۲ نفر بود که روند کاهشی داشته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1086369

مهمترین اخبار ایران و جهان: