نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 23:09

اجرای ۲۰ پروژه برای اجرای نقشه مهندسی فرهنگی خراسان شمالی

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: نقشه مهندسی فرهنگی با احصا پنج موضوع در استان و تعریف ۲۰ پروژه اجرایی می‌شود تا شاهد اعتلای فرهنگی استان باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد شامگاه چهار شنبه در شورای اداری خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از محل فروش دارایی مازاد دستگاه‌ها، پروژه‌های ضروری استان اجرایی می‌شود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: باید از امکانات و دارایی‌های استان بهینه استفاده کنیم اما بعضاً برخی ادارات در این خصوص اهمیتی نمی‌دهند.

وی با اشاره به برخی طرح‌های نیمه تمام که عمر آن‌ها از ۱۰ سال نیز گذشته است، افزود: واگذاری این پروژه‌ها به بخش خصوصی می‌تواند روند کار را سرعت بخشد.

حسین نژاد با بیان اینکه سهم بودجه استان از محل اعتبارات ملی کمتر از یک درصد است، گفت: دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید در این خصوص جدیت داشته باشند و برای جذب بیشتر تلاش مضاعف کنند.

استاندار خراسان شمالی در خصوص بودجه سال ۱۴۰۲ نیز گفت: همچنین باید سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی طرح قابل ارائه داشته باشند تا بتوانند اعتبارات بیشتری را در تخصیص‌ها کسب کنند.

وی افزود: نقشه مهندسی فرهنگی با احصا پنج موضوع در استان و تعریف ۲۰ پروژه اجرایی می‌شود تا شاهد اعتلای فرهنگی استان باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1051469

مهمترین اخبار ایران و جهان: