نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 10:05

پارکینگ بیمارستان ۳۲ تختخوابی خوسف جانمایی شود

بیرجند- نایب رئیس شورای شهر خوسف گفت: از متولیان خواستاریم همزمان با ساخت بیمارستان خوسف، پارکینگ ویژه خودروها هم جانمایی شود تا در آینده دچار مشکل نشویم.

محمد نوروزی در گفت و گو با مهر اظهار کرد: بر اساس بازدیدی که اعضای شورای شهر از بیمارستان ۳۲ تختخوابی خوسف داشتند، پیشرفت این پروژه قابل قبول است.

نایب رئیس شورای شهر خوسف با بیان اینکه شهرستان خوسف تنها شهرستان بدون بیمارستان است، گفت: بیمارستان از خواسته‌های به حق مردم بوده که روند ساخت آن بیش از ۱۰ سال طول کشیده که این موضوع باعث بدبینی و نارضایتی مردم شده است.

نوروزی ادامه داد: امیدواریم در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ شاهد بهره برداری و تحقق خواسته به حق و دیرینه مردم شهرستان محروم خوسف باشیم تا مردم ذره‌ای طعم عدالت در حوزه بهداشت و درمان را بچشند.

نایب رئیس شورای شهر خوسف ادامه داد: علی رغم تعدد معادن در شهرستان و وجود بزرگترین معدن زیر زمینی خاورمیانه در خوسف که احتمال حوادث در آن زیاد است، این شهرستان فاصله زیادی با اولین مرکز درمانی دارد.

وی یادآور شد: در حال حاضر با توجه به نبود بیمارستان در شهرستان بیماران و مصدومان حوادث باید به مرکز استان اعزام شوند که مشکلاتی برای آنان ایجاد می‌کند.

نوروزی گفت: همزمان با ساخت بیمارستان، جانمایی پارکینگ ویژه خودروها هم انجام شود تا در آینده به دلیل نبود پارکینگ دچار مشکل نشویم که این امر نیازمند تعامل اداره راه و شهرسازی و مجموعه بهداشت و درمان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1099869

مهمترین اخبار ایران و جهان: