نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 12:24

برپایی «تریبون آزاد» در مساجد اردبیل/ ارتباط بین مردم و مسئولان تداوم خواهد یافت

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: «تریبون آزاد» با هدف حضور مسئولان استانی برای پاسخگویی به سئوالات عموم مردم در مساجد طرح‌ریزی و با استقبال مسئولان مواجه شد و تلاش کردیم تا ارتباطی موثر بین مردم و مسئولان با محوریت مساجد ایجاد شود.

مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل اظهار کرد: ایام‌الله دهه فجر فرصت مغتنمی شد تا با اجرای «تریبون آزاد» بتوانیم مخاطبان زیادی را به این برنامه جذب کنیم و مردم محلات استقبال خوبی از حضور مسئولان داشتند و با دردمندی نسبت به مسائل پای صحبت های مسئولان نشستند.

وی افزود: «تریبون آزاد» با همکاری کانون‌های مساجد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل برگزار شد و زمینه‌ای فراهم کرد تا مسئولان ارتباط بسیار خوبی را با مردم در مساجد ایجاد کنند و با پرسش و پاسخ بسیاری از مسائل و معضلات با همکاری دو طرف قابل حل شد.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این برنامه با هدف حضور مسئولان استانی برای پاسخگویی با سئوالات عموم مردم در مساجد طرح‌ریزی شده بود که با استقبال مسئولان مواجه شد و تلاش کردیم تا ارتباطی موثر بین مردم و مسئولان با محوریت مساجد ایجاد شود، البته استقبال از این برنامه طوری بود که امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک این برنامه را به صورت دائمی برگزار کنیم و سایر مدیران نیز در برنامه پاسخگویی به سئوالات عموم مردم حضور فعال داشته باشند.

 

آمون بیان کرد: اولین تریبون آزاد با حضور استاندار اردبیل در مسجد امام رضا(ع) مسجد خاتم النبیین(ص) آغاز شد و ۵ ویژه برنامه نیز با حضور شهردار مناطق ۵ گانه در مساجد مختلف برگزار شد که امیدواریم این برنامه تداوم بهتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: هیئت امنای مساجد با همکاری فعالان کانون‌های مساجد استقبال خوبی از این برنامه تبیینی داشتند و آمادگی کامل برای حضور مسئولان در مساجد شهر اردبیل را داریم تا بتوانند دستاوردهای نهادها را برای مردم تبیین کنند؛ زیرا این برنامه توانست فضای پرسش و پاسخ بین مردم و مسئولان ایجاد کند و استقبال عمومی نشان می‌دهد که جلسه‌های تریبون آزاد باید با محوریت مساجد، فعالیت بیشتری داشته باشد.

پایان پیام/3727/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1037769

مهمترین اخبار ایران و جهان: