نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 16:14

بارش برف و باران در برخی محورهای مواصلاتی/ تردد در همه جاده‌ها در جریان است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر باز بودن همه محورها در سطح استان، از بارش پراکنده باران و برف در محور دندی_تکاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد محمدی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان با تاکید بر باز بودن همه محورها اظهار کرد: تمام راه‌ها باز بوده و تردد عادی و روان در جریان است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته، بارش پراکنده باران و وزش باد شدید همراه با کولاک در ارتفاعات وجود دارد.

وی با اشاره به باز بودن تمام راه‌های مواصلاتی اعلام کرد: در راه‌های اصلی و آزادراه‌ها تردد عادی و روان در جریان است.

محمدی با بیان اینکه احتمالا باد و کولاک در ارتفاعات تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت، افزود: رانندگان از انجام سفرهای غیرضروری به ویژه در مناطق کوهستانی و برف‌گیر خودداری کرده و در صورت ضرورت، با خود تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: کاربران جاده‌ای و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها، از طریق شماره تلفن ۱۴۱ و یا از طریق وب سایت ۱۴۱.ir از وضعیت جاده‌ها و تصاویر دوربین‌های نظارتی، وضعیت تصادفات و ... مطلع شوند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1058969

مهمترین اخبار ایران و جهان: