نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 00:00

استاندار سمنان: مکتب شهید سلیمانی دشمن را به زانو درمی‌آورد

استاندار سمنان گفت:‌ بهره‌گیری از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت، دشمن را به زانو درخواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام استان سمنان اظهار کرد: اولین روستای شهیدپرور کشور با تقدیم ۹۷ شهید به نظام جمهوری اسلامی در استان سمنان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه استان سمنان در هشت سال دوران دفاع مقدس به‌خوبی نقش‌آفرینی کرده، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در جای‌جای استان سمنان نمایان است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: دشمن از روحیه ایثار و شهادت ملت ایران هراس دارد و حضور حداکثری و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نمود این روحیه ایثار و شهادت بود.

هاشمی تأکید کرد: بهره‌گیری از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت، دشمن را به زانو درخواهد آورد و موفقیت‌های مطلوب را برای ما به همراه خواهد داشت.

استاندار سمنان پدران و مادران شهدا را سرمایه نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: سرکشی و گره‌گشایی از مشکلات و موارد این عزیزان در طول سال به‌صورت مستمر در دستور کار باشد.

هاشمی گفت: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی در جامعه، اهمیت دادن به فرهنگ ایثار و شهادت است.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1072969

مهمترین اخبار ایران و جهان: