نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 16:22

۲۲ بهمن‌ماه امسال باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه مردم به عنوان صاحب اصلی انقلاب جلوتر از مسؤولان، مسؤولیت خود را انجام داده‌اند، گفت: ۲۲ بهمن‌ماه امسال باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نمازجمعه انقلاب ایران را بزرگ‌ترین انقلاب عصر کنونی دانست و اظهار کرد: این انقلاب با رنگ و بوی دین ایجاد و زلزله‌ای در زمان خود ایجاد کرد که دو ابرقدرت جهان را متحیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: قبل از انقلاب اسلامی ایران، دین و نمود باورهای دینی را در جامعه قبول نداشتند و اگر تامل می‌کردند دین را مختص خودشان می‌دانستند.

وی با بیان اینکه اگر امت باشد آثار و برکات امامت هم نمود پیدا می‌کند، تصریح کرد: برای داشتن ایمان، جهاد و برای مجاهد بودن استقامت و صبر و بردباری لازم است، همان‌طور که مردم در سال ۱۳۵۷ نشان دادند و میوه انقلاب به ثمر رسید.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه مردم صاحب انقلاب اسلامی ایران و ولی‌نعمت هستند و مسؤولان این نظام نیز خدمت‌گزار آنان هستند، گفت: مردم صاحب اصلی انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه مردم به عنوان صاحب اصلی انقلاب جلوتر از مسؤولان، مسؤولیت خود را انجام داده‌اند، افزود: ۲۲ بهمن‌ماه امسال باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی با تاکید بر تاثیرگزاری همدلی در بین افراد موثر در جامعه در وحدت بین مردم گفت: ارتقای همدلی و همراهی نیاز جامعه امروز ما است، زیرا دشمن سعی در ایجاد بدبینی و بی‌اعتمادی در جامعه دارد و مهم‌ترین تاکتیک آنان، دروغ‌پردازی و شایعه‌سازی بوده و حمله به اتحاد ملی ایرانیان است.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1031825

مهمترین اخبار ایران و جهان: