نیوز سیتی!
01 اسفند 1401 - 02:24

لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های کمیته عمران کنگره شهدای لرستان

خرم‌آباد- معاون عمرانی استانداری لرستان بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های کمیته عمران کنگره شش هزار و ۵۴۴ شهید این استان تا پایان اسفندماه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدرضا دالوند در جلسه بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های کمیته عمران کنگره ۶۵۴۴ شهید والامقام لرستان، با بیان اینکه دو کارگروه محرومیت‌زدایی و عمران و یادمان‌ها ذیل این کنگره به معاونت عمرانی تکلیف شده است، اظهار داشت: در کارگروه محرومیت‌زدایی ۱۸ پروژه و کارگروه عمران و یادمان‌ها ۲۴ پروژه در دست اقدام است که بر اساس گزارش دستگاه‌ها پیشرفت خوبی داشته‌اند.

وی در ادامه بر لزوم اتمام این پروژه‌ها تا پایان اسفند تاکید کرد و افزود: پس از بهره‌برداری این پروژه‌ها گزارش کامل اقدامات فوق را اردیبهشت سال آینده در حضور مقام معظم رهبری ارائه خواهیم داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، عنوان کرد: دستگاه‌ها نباید منتظر تأمین اعتبار باشند، این پروژه‌ها متفاوت از دیگر طرح‌ها هستند چراکه یاد و خاطر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است.

دالوند، گفت: تعدادی از این اِلمان‌ها به تناسب در میادین و معابر شهرهای استان نصب خواهد شد.

وی، بیان کرد: در زمینه محرومیت‌زدایی، پروژه‌های حوزه آبرسانی و احداث یا ساماندهی راه‌های روستایی تعریف و در دست اقدام است که تا به حال از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند.

معاون عمرانی استانداری لرستان، افزود: این پروژه‌ها نیز تا پایان اسفند با نام و یاد شهیدان والامقام به بهره‌برداری خواهند رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1045469

مهمترین اخبار ایران و جهان: