نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 09:43

گوشت 150 هزار تومانی در بندرعباس و دیگر شهرها از کجا بخریم؟

مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان از آغاز توزیع گوشت قرمز در سطح استان با نرخ مصوب ۱۵۰ هزار تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرضا تقی‌زاده مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی هرمزگان امروز در خصوص مسئله تامین گوشت قرمز در سطح استان گفت: توزیع گوشت قرمز با هدف تنظیم بازار و با نرخ مصوب در سطح استان هرمزگان آغاز شد. 

وی افزود: براساس نرخ مصوب هر کیلو گوشت گوسفندی و گوساله منجمد با نرخ مصوب 150 هزار تومان به فروش می‌رسد و مردم می‌توانند نیاز خود را از بازار تامین کنند. 

تقی‌زاده با تاکید بر اینکه توزیع گوشت با نرخ مصوب تا زمان نیاز بازار همچنان تداوم خواهد یافت، گفت: هم اکنون این گوشت‌های توزیع بازار در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف کارکنان و واحدهای صنفی منتخب وجود دارد و به میزان کافی نیز توزیع شده است و این گوشت‌ها علاوه بر اینکه از خارج کشور وارد شده قسمتی از آن نیز از تولید داخل کشور است.

بررسی های خبرنگار فارس در شهرستان های مختلف هرمزگان نیز حاکی از آن است که توزیع گوشت منجمد 150 هزار تومانی در فروشگاههای زنجیره ای مرکزی و منتخب هر شهرستان نیز صورت گرفته است تا نرخ این محصول در بازار به تعادل برسد. در بندرعباس نیز فروشگاههای رفاه و اتکا و گامرون نیز در حال فروش گوشت 150 هزار تومانی هستند.

امسال همزمانی نوروز و ماه مبارک رمضان بر تراکم در بازار مواد غذایی نیز افزوده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1047369

مهمترین اخبار ایران و جهان: