نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 20:33

تولیت آستان قدس رضوی: کارخانجات و مراکز تولیدی، سنگر مبارزه و جهاد هستند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز کارخانجات و مراکز تولیدی سنگر مبارزه با دشمنان، جهاد و دفاع از کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار جمعی از کارگران نمونه استان خراسان رضوی  اظهار کرد: تقدیم 14 هزار شهید جامعه کارگری به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، گواهی از تعهد دینی، انقلابی و ملی این قشر است.

وی با اشاره به تحولات و چالش‌های ابتدای وقوع انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از جمله بخش‌های مهمی که گروهک‌ها، جریانات ضدانقلاب، ضد دین و چپی در اوایل انقلاب برای آن‌ها سرمایه گذاری و به آنان طمع داشتند؛ حوزه «کارگری» بود، به طوری که می‌توان گفت جریان چپ تمام سرمایه خود را معطوف به کارگران کرده بود تا از این قشر پر جمعیت، پر انگیزه و مقبول جامعه برای پیشبرد اهداف شوم خود بهره ببرد، اما هیچ توفیقی به دست نیاورد.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی این 44 سال با چالش‌های گوناگونی روبه رو بوده، اما هیچگاه از حوزه کارگری دچار چالش نشده است، علی رغم اینکه گروهک‌های ضد انقلاب برای این قشر برنامه ریزی و تلاش کردند تا از این حوزه انقلاب را دچار چالش کنند، اما هیچگاه موفق نشدند که این نشان از دیانت، عقلانیت، تعهد دینی، انقلابی و ملی جامعه کارگری دارد که بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه درایت جامعه کارگری در کنار تقدیم 14 هزار شهید، برگ زرین دیگری برکارنامه درخشان این قشر است، خاطرنشان کرد: جامعه کارگری چه در دوران پیش و چه پس از انقلاب همواره در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی و جبهه حق بوده و در عرصه‌های مختلف به میدان آمده و نقش‌آفرینی و مجاهدت کرده است.

حجت الاسلام مروی با بیان این که امروز کارخانجات و مراکز تولیدی سنگرهای مبارزه با دشمنان هستند، ابراز کرد: کارگران با کار خود در عرصه‌های مختلف تولیدی و خدماتی ضمن حفظ عزت خویش و کسب روزی حلال برای خانواده، پیش قراولان و خط شکنان عرصه جنگ اقتصادی دشمنان هستند و تولیدات مراکز تولیدی به مثابه تیرهایی است که برای خنثی سازی توطئه‌ها به سمت دشمن روانه می‌شوند.

تولیت آستان قدس رضوی اضافه کرد: هر کالای داخلی که با تلاش کارگر ایرانی تولید می‌شود، برگی بر تاریخ عزت و استقلال این کشور است؛ امروز دشمن با تمام توان به میدان اقتصادی آمده و کارگران خط مقدم این جبهه هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1181125

مهمترین اخبار ایران و جهان: